Metodinis renginys „Office 365 sprendimai: hibridinio mokymo galimybės“

Kauno Jono ir Petro Vileišių mokyklos komanda

Kauno švietimo inovacijų centras ir Kauno Jono ir Petro Vileišių mokyklos mokytojų komanda gruodžio 1 d. organizavo metodinį renginį „Office 365 sprendimai: hibridinio mokymo galimybės“.

 

Kauno Jono ir Petro Vileišių mokyklos direktorės pavaduotoja pagrindiniam ugdymui Daiva Micienė kalbėjo apie inovacijų įgyvendinimo prielaidas, naują mokyklų realybę – hibridinį mokymąsi, mokyklų ateitį, hibridinio mokymosi privalumus, taktiką ir „Office 365“, palengvinantį hibridinį mokymąsi.

 

Apie hibridinio mokymo galimybes pradiniame ugdyme, naudojant „Office 365“ paketą, pristatė pradinio ugdymo mokytojos Vilma Randienė ir Dalia Baranauskienė. Mokytojos dalijosi patirtimi, kaip naudojasi šio paketo galimybėmis integruodamos mokymosi platformas, kurios padeda mokytis mokiniams, esantiems namuose, ir be tėvelių pagalbos susirasti EMĄ, EDUKĄ, Tamo dienyną ir kitas programėles. Mokytojos pristatė pavyzdinę pasaulio pažinimo pamoką (dirbant su vadovėliu TAIP), parengtą EDUKOJE, kurią papildė įsivertinimo programėle „Quizizz“. Mokytojos pristatė TEAMS bloknotuose kaupiamą idėjų banką, kuriuo naudojasi visos pradinių klasių mokytojos, ruošdamosi įvairių dalykų pamokoms.

 

Apie hibridinį mokymąsi kalbėjo lietuvių kalbos mokytoja Aušra Ražauskienė, anglų kalbos mokytoja Jolita Ravinienė, geografijos mokytojas Gediminas Grėsius.

 

Lietuvių kalbos mokytoja pristatė parengtą interaktyvią hibridinio mokymosi pamoką, įrankius, kuriais naudojasi mokyklos mokytojai, ruošdamiesi pamokoms, kuria skaitmeninį turinį. Mokytoja pristatė ir lietuvių kalbos banką, kuriame mokytojos talpina sukurtą skaitmeninį turinį, kuris palengvina mokytojo darbą, sutaupo laiką, suteikia galimybę dirbti kartu ir dalytis patirtimi.

 

Anglų kalbos mokytoja pristatė „Liveworksheets“ programėlę, tinkančią tiek kontaktiniam, tiek nuotoliniam, tiek hibridiniam mokymuisi. Mokiniai, atlikę įvairaus tipo užduotis (sujungti su pieštuku, paklausyti ir rašyti, įrašyti raidę / žodį / sakinį ir t. t.), iš karto mato įvertinimą. Mokytojas, matydamas visos klasės rezultatus ir kiekvieno mokinio atskirai rezultatą, diferencijuoja, individualizuoja tolimesnį darbą.

 

Geografijos mokytojas pristatė „Forms‘, padedantį vertinti, įsivertinti. „Forms“ funkcijos leidžia mokytojams greitai gauti grįžtamąjį ryšį, pamatyti mokinių spragas čia ir dabar, organizuoti pamoką, naudojant vaizdo medžiagą, greitą apklausą, patraukliai pateikiant pamokos turinį.

 

Pavaduotoja pradiniam ugdymui Jūratė Morkūnienė apibendrino sukauptą mokyklos mokytojų patirtį ir pakvietė visus dalytis patirtimi, nebijoti naujų iššūkių.

Mielai sutinkame pasidalyti „Švietimo naujienų“ svetainėje skelbiamais tekstais ir nuotraukomis, tik prašome nurodyti informacijos šaltinį ir autorius.