Gerosios patirties sklaida muzikiniame ugdyme

Kristina Saulevičienė
,
meninio ugdymo (muzikos) mokytoja metodininkė

Muzikos klausymas – ypatinga muzikinio ugdymo dalis, kuri paveikia vaiko emocinį lauką, lavina vaizduotę, išlaisvina kūrybiškumą. Kaip pedagogas pateikia kūrinėlį, taip vaikai jį priima. Šiuolaikiniai vaikai gyvena spalvų, vaizdų, greičio pasaulyje. Jiems klausytis muzikos be veiksmo ir judesio nuobodu. Kaip žinoma, muzikos mokytojo darbas reikalauja nuolat ieškoti, diskutuoti, atrasti… Todėl nuolat ieškodama ir domėdamasi įvairių šalių muzikiniu ugdymu ir atrasdama įdomių muzikinių veiklų vasario 10 d. savo įstaigoje – Kauno lopšelyje-darželyje „Žingsnelis“ – su „Drugelių“ grupės ugdytiniais Kauno ikimokyklinių įstaigų muzikos draugijos narėms vedžiau atvirą muzikos pamoką, kurios tema buvo „Džiunglės“. Su „Meškučių“ grupės ugdytiniais rodžiau aktyvaus muzikos klausymo pavyzdžius ikimokyklinėje ir priešmokyklinėje grupėje. Klausydami muzikos vaikai slėpėsi nuo lietaus ir griausmo, skraidė skarelėmis, linksmai žaidė kamuoliukais, vairavo greitas mašinas, vaizdavo drugelio gyvenimą.

 

 

Visų veiklų metu ugdytiniai lavino atmintį, ritmo gebėjimus, kūrybiškumą ir pasitikėjimą savimi. Suvokė tempo, dinamikos pokyčius, plėtojo įdomius bendradarbiavimo įgūdžius, MMD narės pasisėmė naujų idėjų, įgijo žinių.

Mielai sutinkame pasidalyti „Švietimo naujienų“ svetainėje skelbiamais tekstais ir nuotraukomis, tik prašome nurodyti informacijos šaltinį ir autorius.