Gabus mokinys – iššūkis ir / ar dovana?

Karolina Kiesienė
,
projekto komunikacijos koordinatorė

Šiaulių jėzuitų mokykla gegužės 25 d. sukvietė beveik pusšimtį Lietuvos pedagogų į respublikinę konferenciją „Gabus mokinys – iššūkis ir / ar dovana“.

 

Konferencijoje psichoterapeutė, dėstytoja Rosita Pipirienė dalinosi įžvalgomis apie gabiojo vaiko asmenybę. Atviravo apie savo asmeninę, kaip laiku neidentifikuoto gabiojo vaiko, patirtį. Socialinė pedagogė metodininkė Giedrė Kaminskaitė supažindino, kokius elgesio sunkumus patiria gabūs vaikai ir kaip jiems padėti pasirinkti tinkamus elgesio modelius.

 

 

Mokytoja metodininkė, Šiaulių jėzuitų mokyklos įgyvendinamo „Erasmus+“ projekto „Gabių mokinių ugdymo sistemos diegimas mokykloje“ koordinatorė Loreta Ubavičienė dalinosi gerąja patirtimi, įgyta Ispanijoje, Vengrijoje, bei žiniomis apie Izraelio gabių mokinių ugdymo patirtį. Konferencijos dalyviai buvo supažindinti su praktiniais gabių mokinių ugdymo būdais. Pristatyta metodinė priemonė, bei ugdymo įstaigoje pradėta didelį mokymosi potencialą turinčių mokinių ugdymo sistema.

 

Konferencija organizuota įgyvendinant „Erasmus+“ projektą „Gabių mokinių ugdymo sistemos diegimas mokykloje“ Projekto Nr. 2020-1-LT01-KA101-077733

Mielai sutinkame pasidalyti „Švietimo naujienų“ svetainėje skelbiamais tekstais ir nuotraukomis, tik prašome nurodyti informacijos šaltinį ir autorius.