Skaitmeninių įrankių taikymas ugdymo procese

Klaipėdos „Vėtrungės“ gimnazijos informacinių technologijų (IT), chemijos, biologijos, matematikos ir anglų kalbos mokytojos, dalyvavusios DIGITAL TOOLS pagal „Erasmus+“ projektą, supažindino gimnazijos ir miesto mokytojus su Web 2.0 įrankių taikymu ugdymo procese. Mokytojos pristatė įrankių naudojimo galimybes gimnazijos metodiniuose rateliuose bei miesto metodiniuose būreliuose.

 

Taip pat mokytojos WEB 2.0 įrankius sėkmingai taiko pamokų metu, mokinių tiriamųjų darbų, bei integruotų IT-chemijos dalykų projektuose „Chemija ir aplinka: sveikas maistas“ pristatymuose.

 

2a, 2c, 2es, 2et gimn. klasės mokiniai pristatė savo projektus, naudodami Canva programą:

 

Su šiuo Web 2.0 įrankiu buvo pristatyti taip pat biologijos tiriamieji darbai „Klaipėdos „Draugystės” parko fenologiniai stebėjimai”, „Fizikinių veiksnių įtaka paprastojo baziliko augimui”, „Oro taršos nustatymas atliekant pušų spyglių tyrimą Melnragėje I”, „I-ųjų gimnazinių klasių mokinių miego kokybė ir ją įtakojantys veiksniai”, informacinių technologijų tiriamieji darbai „Arduino mikrovaldiklių panaudojimas pasirinktos darbo vietos apšvietos, temperatūros ir drėgnio matavimams”, „Išmanaus telefono naudojimas pamokose: pliusai ir minusai”, anglų kalbos tiriamieji darbai „Movie name translations from English to Lithuanian”, „Kokius naujadarus ir slengą naudoja jaunimas”, „Panašumai tarp anglų ir vokiečių kalbų” bei matematikos tiriamieji darbai „Simetrija Klaipėdos senamiesčio architektūroje”, „Vėtrungės” gimnazijos I–II gimn. Klasių mokinių pasiruošimo būdai atsiskaitomiesiems darbams”.

 

 

Šių tiriamųjų darbų pristatymų ir pamokų dalyviai sužinojo, kaip galima puikiai bendradarbiauti kuriant įvairias priemones, pristatymus su WEB 2.0 įrankiais.

 

Džiaugiamės puikia patirtimi ir galimybe dalintis.

Mielai sutinkame pasidalyti „Švietimo naujienų“ svetainėje skelbiamais tekstais ir nuotraukomis, tik prašome nurodyti informacijos šaltinį ir autorius.