Projektas „STEAM ugdymas – aktyviam bei motyvuotam mokymui ir mokymuisi“

Gitana Petrušienė
,
anglų kalbos mokytoja

Tarptautinio NORDPLUS JUNIOR mokytojų darbo stebėsenos mainų projekto „STEAM ugdymas – aktyviam bei motyvuotam mokymui ir mokymuisi“ metu pedagogės iš Talino Ristiku mokyklos Šiaulių „Romuvos“ progimnazijoje stebėjo atviras pamokas, neformaliojo ugdymo ir kūrybinių dirbtuvių veiklas, kurias organizavo ir vedė progimnazijos vadovų komanda bei mokytojai: Laura Palivonienė – lietuvių kalbos pamoką 1 kl. „Kelionė po Lietuvą“, Žaneta Mickevičienė ir Ugnė Dapkienė – integruotą lietuvių kalbos ir muzikos pamoką 4 kl. „Kaip vilkas duonos užsimanė“, Ineta Zabarienė – dailės pamoką 1 kl. „Gamtos stebuklai. Spalvų šokis“, Jovita Rubienė – anglų kalbos pamoką 8 kl. „Reklaminio lankstinuko kūrimas“, Sonata Puidokienė – biologijos pamoką 7 kl. „Natūralios atrankos kūriniai“, Viktorija Krivickaitė – PUG ugdomąją veiklą lauke „STEAM gamtoje“, Odeta Juršė – matematikos pamoką 3 kl. „Pirmieji žiedai“, Daiva Riškienė – šokio pamoką 4 kl. „Etnografijos raiška šokio pamokoje“, Asta Venskienė – neformaliojo ugdymo veiklą 5–8 kl. „Keramika. Skulptūra emocijų tema“, Rita Nemanienė – neformaliojo ugdymo veiklą 5–8 kl. „Robotika. Slapta užduotis“, Sigutė Laugalė – neformaliojo ugdymo veiklą 5–8 kl. „Ukulėlės edukacija. Muzikuoju su draugu“, Mantas Bakas neformaliojo ugdymo veiklą 5–8 kl. „Judrieji žaidimai su SMARTfit TRAINER išmaniąja lenta“.

 

 

Pradinio skyriaus ugdymo vedėja Edita Puzarienė koleges iš Talino supažindino su progimnazijos STEAM laboratorija, o projekto koordinatorė Gitana Petrušienė viešnioms pristatė Lietuvos švietimo sistemos struktūrą bei naujoves. Darbo stebėsenos mobilumo savaitės Šiaulių „Romuvos“ progimnazijoje apibendrinimo metu projekto komanda diskutavo apie tolimesnį tarptautinį bendradarbiavimą tarp mokyklų bei išsikėlė ateities tikslus.

Mielai sutinkame pasidalyti „Švietimo naujienų“ svetainėje skelbiamais tekstais ir nuotraukomis, tik prašome nurodyti informacijos šaltinį ir autorius.