Nuotolinių mokymų iššūkiai ir grėsmės

Kauno pedagogų kvalifikacijos centras glaudžiai bendradarbiaudamas su Kauno apskrities vyriausiojo policijos komisariatu balandžio 15 d. pedagoginei bendruomenei organizavo nuotolinę diskusiją „Nuotolinių mokymų iššūkiai ir grėsmės. Problemos, su kuriomis susiduriame“. Diskusijoje dalyvavo Agnė Greblikaitė, Kauno apskrities vyriausiojo policijos komisariato Viešosios tvarkos valdybos Bendruomenės pareigūnų veiklos skyriaus viršininkė.

Iškilus būtinybei, mokyklos pradėjo dirbti nuotoliniu būdu. Baimintasi, kad prasidėjęs nuotolinis mokymas dar labiau apnuogins patyčias, ypač virtualioje erdvėje. Dideliu išūkiu tampa patyčių grėsmė. Virtualiose klasėse mokytojams tenka itin atsakingas ir sudėtingas darbas. Šios diskusijos tikslas ir buvo padėti spręsti šį iššūkį.

 

A. Greblikaitė informavo, kad policija per šį laikotarpį nebuvo gavusi informacijos dėl patyčių, tačiau patarė, kad išliktume budrūs, nes virtuali klasė – vieta, kurioje gali įvykti patyčių. Jeigu taip nutiktų, A. Greblikaitė patarė, ką daryti, kur kreiptis. Elektroninės patyčios – viena dažniausių grėsmių, su kuriomis vaikai ir paaugliai susiduria internete.

 

Virtualioje diskusijoje dalyvavo apie 60 dalyvių – ugdymo įstaigų vadovai, mokytojai, socialiniai darbuotojai. Išaiškėjo rūpimi klausimai, pavyzdžiui, ar tėvai privalo žinoti apie netinkamą vaikų elgesį virtualiose pamokose; kaip užtikrinti vaiko kontrolę, kai tėvai išeina į darbą; kaip elgtis mokytojui, jei per pamoką išgirsta tėvų nekorektiškus komentarus savo vaikui ir pan.

 

Susitikimo tikslas pasiektas – sulaukta patarimų, atsakyta į klausimus, sužinota, kur kreiptis įvykus įvykiui. Viliamės, kad patyčios virtualias klases „aplenks“.

 

Kauno pedagogų kvalifikacijos centro inf.

Mielai sutinkame pasidalyti „Švietimo naujienų“ svetainėje skelbiamais tekstais ir nuotraukomis, tik prašome nurodyti informacijos šaltinį ir autorius.