L. Rušienė: „Mokytojas turi būti ir kūrėjas“

Lina Rušienė
,
ikimokyklinio ugdymo mokytoja

Esu ne vienerius metus pedagogės praktikos turinti ir dirbanti Kėdainių r. lopšelio-darželio „Puriena“ ikimokyklinio ugdymo mokytoja, nuolat ieškau originalių sprendimų, kaip pasiekti ir sudominti vaiką, tad drąsiai pasitelkiu savo rankomis kurtas priemones, o idėjomis dalinuosi su Kėdainių rajono kolegėmis.

 

Darbui su vaikais naudoju pačios sugalvotus ir pagamintus didaktinius žaidimus, užduočių plakatus, raidžių korteles ir daugybę kitų metodinių priemonių. Pati kuriu ne dėl to, kad stigtų priemonių, man norisi išlaikyti vaikų dėmesį, žadinti smalsumą.

 

Esu įsitikinusi, kad mano sukurtos priemonės puikiai padeda lavinti vaiko smulkiąją motoriką, tobulinti kalbos įgūdžius, pažinti savo emocijas bei ugdyti socialinius gebėjimus.

 

Linos Rušienės sukurtos priemonės

Būdama mokytoja, žinau kad, mokytojas turi būti kūrėjas, o ypač tai svarbu ugdant ikimokyklinio amžiaus vaikus. Visus vaikus traukia tai, kas yra nauja ir spalvinga, bet visada svarbu įvertinti ir tam tikro amžiaus vaiko raidos specifiškumą, individualias savybes. Tad siekiant kiekvieno vaiko tobulėjimo, priemonių įvairovė labai gelbsti.

 

Kėdainių r. lopšelio-darželio „Puriena“ įstaigoje buvo surengta atvirų durų diena, joje ir kitos „Purienos“ pedagogės dalijosi gerąja patirtimi, savo ugdomąsias veiklas miesto kolegėms praktiškai pademonstravo darželio lauko teritorijoje. Džiugina šioje įstaigoje vaikų ugdymui naudojamų priemonių įvairovė: nuo modernių iki sukurtų pačių pedagogių.

Mielai sutinkame pasidalyti „Švietimo naujienų“ svetainėje skelbiamais tekstais ir nuotraukomis, tik prašome nurodyti informacijos šaltinį ir autorius.