Geimifikacija pamokoje

E. Puzarienė
,
Šiaulių „Romuvos“ prog-jos pradinio ugdymo skyriaus vedėja 
L. Palivonienė
,
pradinių klasių mokytoja

Ar galime pamoką pradėti pabėgimo kambario užduotimis? Žinoma! Mokymasis gali būti įdomus ir įtraukiantis, kai užduotys organizuojamos geimifikacijos principu. Planuojant ugdymo procesą visas ugdymo turinys gali būti pritaikytas mokinių aktyviam dalyvavimui, sudominimui ir motyvavimui.

 

Įsivaizduokite, kad pamoka yra žaidimas, kur turi įgyvendinti paskirtas misijas, rinkti taškus, kolekcionuoti ženklelius, kilti lygiais aukštyn ir galiausiai būti apdovanotu. Ar gali ugdymo procesas būti tarsi ilgas atradimų, tyrinėjimų, žinių pritaikymo nuotykis? Tai nesudėtinga įgyvendinti ugdymo procese pasitelkiant pagrindinius geimifikacijos principus.

 

Norint motyvuoti mokinius, reikėtų kuo labiau atsižvelgti į kiekvieno vaiko gebėjimus ir galimybes siekti aukščiausių rezultatų. Mokiniai nori mokytis, kai jų veikla turi prasmę: yra įgyvendinama, susijusi su jų asmenine patirtimi, išgyvenimais bei yra maloni, žaisminga ir turi patrauklų rezultatą.

 

 

Balandžio 3–7 dienomis mes, Šiaulių „Romuvos“ progimnazijos pradinio ugdymo skyriaus vedėja E. Puzarienė ir pradinių klasių mokytoja L. Palivonienė, dalyvavome „Erasmus+“ mobilumo veikloje „Gamification and Active Methodologies in Education“, Ispanijoje.

 

Mokymų metu susipažinome su geimifikacijos taikymo specifika ir principais, integruojamomis aplikacijomis, turinio kūrimo technologija ir pritaikymo galimybėmis įvairių gebėjimų mokiniams.

 

„Erasmus+“ projekto „Skaitmeninis mokytojas – augantis mokinys” mokymų „Gamification and Active Methodologies in Education“ sklaida planuojama organizuojant seminarą mokytojams.

Mielai sutinkame pasidalyti „Švietimo naujienų“ svetainėje skelbiamais tekstais ir nuotraukomis, tik prašome nurodyti informacijos šaltinį ir autorius.