„Erasmus+“ KA1 projekto „Inovatyvus ugdymas su STEAM“ veiklos Graikijoje, Portugalijoje ir Ispanijoje

Molėtų gimnazijos mokytojai dalyvavo jau paskutinėse trejus metus (2020–2023 m.) trukusio „Erasmus+“ KA1 projekto (asmenų mobilumas mokymosi tikslais) „Inovatyvus ugdymas su STEAM“ veiklose, kurios buvo pagrįstos STEAM metodologija ir tarpdalykine integracija, skatinančia inovatyvų ugdymą(si).

 

2022 10-31 – 2022-11-04 mokytojos Rita G., Lina U. ir Gražina Ž. dalyvavo projekto „BIO-STE[A]M – Build Your Own BIO-STE[A]M based in differentiated learning paths“ mokymuose Graikijos sostinėje Atėnuose. Mokymų metu susipažino su interaktyviomis aplikacijomis, praktiškai išbandė Actionbaund programėlę, skirtą interaktyvių užduočių kūrimui pasirinktoje vietoje. Taip pat išbandė įvairius skaitmeninius įrankius, žaidimais paremtam mokymuisi (sphare, osmo, caliope, blooket ir t.t.), išklausė pristatymą apie 3D spausdinimo galimybes, atliko interaktyvias užduotis, dirbdamos grupėse.

 

2023-04-24 – 2023-04-28 Molėtų gimnazijos fizinio ugdymo mokytojai Kristina K. ir Ramūnas K. lankėsi Portugalijoje, Sesimbros regione, kur dalyvavo „Erasmus+“ KA1 programos „Inovatyvus ugdymas su STEAM“ kursuose „Kūrybiškumo ir naujovių skatinimas klasėje, ateities klasės mokymo metodika“. Šiuose kursuose drauge su  keturiasdešimt mokytojų iš Serbijos, Italijos, Ispanijos, Lenkijos, Belgijos, Vokietijos, Bulgarijos mokėsi dirbti su naujais skaitmeniniais įrankiais, dalyvavo mokymuose „Aktyvaus mokymosi strategijos, tobulinančios skaitmeninius įgūdžius“. Susipažino su klasės naujoviško plano kūrimu bei pristatymu, lankėsi mokyklose.

 

Paskutinio projekto vizito 2023-05-22 – 2023-05-26 dienomis vyko mokytojos Rūta V. ir Jurgita Š. į Ispanijoje, Sevilijos mieste vykusius kursus „STE(A)M“. Mokytojos sėmėsi naujų idėjų, kaip kūrybiškai ir inovatyviai ugdyti jaunąją kartą. Laisvalaikį išnaudojo kuo efektyviau – lankė įžymias Sevilijos vietas, susipažino su ispanų kultūros paveldu.

 

Taigi programos „Erasmus+“ KA1 projekto (asmenų mobilumas mokymosi tikslais) „Inovatyvus ugdymas su STEAM“ veiklose mokytojai patobulino skaitmeninius įgūdžius, tarpkultūrines kompetencijas, komandinio darbo ir bendravimo anglų kalba įgūdžius. Turėjo puikias galimybes susipažinti su įvairių šalių istorija, miestų architektūra, dalyvaudamos pažintinėse – kultūrinėse kursų programose. Įgytos žinios ir gebėjimai sėkmingai taikomi pamokų metu, dalijamasi patirtimi su gimnazijoje bendruomene.

 

Šis projektas finansuojamas remiant Europos Komisijai. Šis straipsnis atspindi tik autoriaus požiūrį, todėl Komisija negali būti laikoma atsakinga už bet kokį jame pateikiamos informacijos naudojimą.

 

Molėtų gimnazijos inf.

Mielai sutinkame pasidalyti „Švietimo naujienų“ svetainėje skelbiamais tekstais ir nuotraukomis, tik prašome nurodyti informacijos šaltinį ir autorius.