Edukacinis užsiėmimas „Aš myliu Lietuvą“

Irina Sobčiukienė
,
Kauno m. A. Puškino g-jos ikimokyklinio ugdymo skyriaus meno pedagogė 

Vaikus pažindinti su Lietuvos istorija svarbu jau nuo mažų dienų. Bet kaip pritraukti vaikų dėmesį, kai norime pasikalbėti apie Kovo 11-osios prasmę? Per savo praktiką pastebėjau, kad su ikimokyklinukais kalbėtis apie istorinius įvykius yra netgi smagiau nei su mokyklinio amžiaus vaikais, nes jie, išgirdę istorinį faktą ar pamatę istorinį paminklą, išreiškia nesuvaidintą nusistebėjimą ir tampa smalsūs kodėlčiukai. Vienas iš būdų, kaip galima pritraukti vaikų dėmesį – kūrybiški žaidimai. Jų galima prisigalvoti įvairių: iš popieriaus gaminti Lietuvos valstybės vėliavą ar susikonstruoti iš kartono Gedimino pilies bokštą. Tai yra ne tik smagi pramoga vaikams ikimokyklinio ugdymo įstaigoje, bet ir būdas visai šeimai kokybiškai praleisti laiką, priežastis su vaikais pasikalbėti apie Lietuvos istoriją.

 

Mūsų įstaigoje Kauno m. A. Puškino gimnazijos ikimokyklinio ugdymo skyriuje kilo idėja šiais metais Kovo 11-osios proga pagamintus sausainius papuošti trispalviais saldainiais, juk mūsų vėliava tokia graži! Per edukacinį užsiėmimą įstaigos ugdytiniai įgijo daugiau drąsos ir kūrybiškumo. Sužinojo, kuo skiriasi dvi Lietuvos Nepriklausomybės dienos – Kovo 11-oji ir Vasario 16-oji? Juk meilė savam kraštui, pilietiškumas ir gražios tradicijos prasideda vaikystėje.

Mielai sutinkame pasidalyti „Švietimo naujienų“ svetainėje skelbiamais tekstais ir nuotraukomis, tik prašome nurodyti informacijos šaltinį ir autorius.