Švietimo ekspertų tinklas „NESET“ pristato studiją

Europos Komisijos Švietimo ir kultūros generalinio direktorato (DG EAC) iniciatyva suburtas socialinių švietimo ir mokymo aspektų ekspertų tinklas (angl. Network of experts on the social dimension of education of training, NESET) dalijasi nauja studija – „Mapping and analysis of student-centred learning and teaching practices: usable knowledge to support more inclusive, high-quality higher education“. Studijos autoriai: Manja Klemenčič (Harvardo universitetas, JAV), Mantas Pupinis („PPMI“, Lietuva) ir Greta Kirdulytė („PPMI“, Lietuva).

 

Studijoje apžvelgiama akademinė literatūra bei aukštojo mokslo institucijose jau veikiančios praktikos, galinčios pasitarnauti gerinant aukštojo mokslo kokybę bei įtrauktį (angl. inclusivess), naudojant į studentus orientuoto mokymosi ir mokymo praktikas (įSOM, angl. student-centred learning and teaching, SCLT).

 

Aukštojo mokslo institucijoms taip pat pateikiamas įrankis įsivertinimui – atsakant į klausimus aukštojo mokslo institucijų atstovai kviečiami išsiaiškinti, ar ir kaip jų institucijose yra naudojami į studentus orientuoto mokymo ir mokymosi elementai.

 

Apžvalgą nemokamai galite parsisiųsti ekspertų tinklo internetinėje svetainėje.

Tyrimų instituto „PPMI“ inf.

Mielai sutinkame pasidalyti „Švietimo naujienų“ svetainėje skelbiamais tekstais ir nuotraukomis, tik prašome nurodyti informacijos šaltinį ir autorius.