„Renkuosi mokyti!“ bendruomenė pasipildys 26 naujais mokytojais

Birželio 16 d. programos „Renkuosi mokyti!“ šventėje į alumnystę išlydėti 24 bei pasitikti 26 nauji šiemet mokyklose pradėsiantys dirbti mokytojai.

 

„Renkuosi mokyti!“ programa – tai ne tik naujų mokytojų pritraukimo ir ruošimo programa, visų pirma, tai bendruomenė, kurioje suteikiamas visokeriopas palaikymas bei skatinamas profesinis ir asmeninis tobulėjimas tam, jog mokytojai skleistų savo potencialą bei galėtų padėti kiekvienam vaikui atskleisti savąjį. Kaip renginio metu teigė švietimo ekspertė ir programos bendrakūrėja dr. Eglė Pranckūnienė – dalyvavimas programoje įsirėžia tarsi „tatuiruotė kūne“, nes šioje dviejų metų trukmės kelionėje mokytojai ne tik išmoksta pedagoginių praktikų, bet ir patiria stiprios bendruomenės, pasitikėjimo ir tikėjimo kiekvienu vaiku svarbą ugdant laisvą ir demokratišką visuomenę. Renginyje pasveikinti 24 dalyviai, kurie prieš dvejus metus prisijungė prie „Renkuosi mokyti!“ programos ir pradėjo savo, kaip mokytojo, kelionę. Programą baigę ir alumnais tapę bendruomenės nariai plėtoja veiklą švietime įkurdami savo iniciatyvas, rengdami mokymų programas švietimo bendruomenei, tapdami mokyklų vadovais, formuodami švietimo politiką valstybinėse ir nevyriausybinėse institucijose. Tapdami mokytojais „Renkuosi mokyti!“ dalyviai kartu ugdosi asmeninę lyderystę siekiant reikšmingų ir reikalingų, tvarių pokyčių Lietuvos švietimo sistemoje.

 

 

Beveik pusė naujų programos dalyvių dirbs regionuose, o daugiausiai jų tarpe – gamtos mokslų mokytojų

 

Šiemet „Renkuosi mokyti!“ programos atranką įveikė 26 nauji dalyviai. Beveik pusė jų nuo rugsėjo dirbs regionų mokyklose – Alytuje, Biržuose, Kruonyje, Kulautuvoje, Mažeikiuose, Plungėje, Prienuose, Rietave bei Šalčininkuose. Naujų mokytojų tarpe daugiausiai ekonomikos ir verslumo, istorijos bei užsienio kalbų mokytojų ir net 6 gamtos mokslų mokytojai. Šie būsimi mokytojai atkeliauja iš įvairių profesinių sričių, tiek verslo, tiek valstybinio sektoriaus, tačiau svarbiausia juos vienijanti priežastis keisti karjeros kelią ir tapti mokytojais – prasmingas ir socialinį poveikį turintis darbas.

 

Renginio metu programos vadovas Artur Adam Markevič priminė, jog „Renkuosi mokyti!“ mokytojas ateina į mokyklą įkvėptas kurti pokyčius ir tuo pačiu įkvepia kitus. Kiekvienas prie programos prisijungiantis dalyvis savo veikla švietimo bendruomenėse padeda siekti programos vizijos – vieną dieną kiekvienas vaikas, nepriklausomai nuo savo socialinės, kultūrinės ir ekonominės padėties, mokykloje jausis gerbiamas ir vertinamas, kad galėtų atskleisti savo potencialą.

Įkvėpti būti pokyčiu – tai reikšminga mokytojo tapatybės dalis

 

Šiemet programa švenčia 15 metų veiklos švietimo sistemoje sukaktį, kurios credo – „Įkvėpti būti pokyčiu“. Šis priminimas apie įkvėpimą tampa reikšmingas kiekvienam švietimo bendruomenės nariui, nes nuolatinėje kaitoje ir globaliose pasaulio tendencijose turime semtis jėgų ir stiprybės išlikti ir kartu veikti nežinomybėje, o kartu turime aiškiai suvokti, kokie pokyčiai yra esminiai, reikšmingi ir kuriantys kiekvieno vaiko, mokyklos ir visuomenės gerovę. Kaip teigė „Renkuosi mokyti!“ ilgametė partnerė ir draugė, įmonės „PRIMUM ESSE“ direktorė Solveiga Grudienė, mokytojas yra tas žmogus, kuris kasdien susitikdamas su mokiniais kuria ateities perspektyvas. Siekiant išlikti ateities kūrėjais ir vedliais, svarbu nepamiršti savo poreikių – dovanodama programą baigiantiems dalyviams simbolines pagalves sakė Solveiga Grudienė.

 

Nauji programos dalyviai visą liepos mėnesį intensyviai mokysis ir ruošis sėkmingam mokytojavimo startui rugsėjį, o dvejų dalyvavimo programoje metų eigoje gaus profesionalią pagalbą pedagoginių ir lyderystės kompetencijų tobulinimo srityje.

 

„Renkuosi mokyti!“ inf.

Mielai sutinkame pasidalyti „Švietimo naujienų“ svetainėje skelbiamais tekstais ir nuotraukomis, tik prašome nurodyti informacijos šaltinį ir autorius.