Mokiniai eurų monetomis kviečia atkreipti dėmesį į Darnaus vystymosi tikslus

Gruodžio mėnesį baigėsi jau antrus metus iš eilės Kauno švietimo inovacijų centro ir Kauno Simono Daukanto progimnazijos organizuotas respublikinis 5–8 klasių mokinių ekonomikos, dailės ir informacinių technologijų, kolekcinių ir proginių eurų monetų dizaino konkursas „Eurų monetos mokinių akimis“. Šiais metais dalyvių gretas papildė ir didžiųjų Lietuvos miestų mokiniai – prisijungė sostinės mokyklos, o ypač aktyviai dalyvavo 5–8 klasių mokiniai iš Kauno.

Konkurso idėjos autoriai, ekonomikos ir verslumo mokytoja Žana Jermakovaitė bei informacinių technologijų vyr. mokytojas Fernando Antunez Cid, siekė mokinius ne tik įtraukti į pažintį su eurų monetomis, bet ir atkreipti jaunųjų kūrėjų dėmesį į darnaus vystymosi tikslus (toliau DVT) – energetikos krizė paskatino akcentuoti atsinaujinančios energetikos svarbą, drastiški klimato kaitos padariniai atidžiau pasižiūrėti į tam tikrų rūšių gyvybės žemėje ir vandenyje egzistavimą, žmonių mobilumas apmąstyti darnių miestų ir bendruomenių sampratą.

Konkursas kvietė mokinius iš visos Lietuvos net tik ugdyti kūrybiškumą, panaudojant informacines technologijas ir įvairias dailės technikas, bet ir išreikšti turimas mintis monetos dizaino forma, gebėti savais žodžiais paaiškinti ir įprasminti piešinius – todėl itin svarbia konkurso dalimi tapo monetos aprašas. Pasak konkurso autorių, tai skatina mokinius integruoti įvairių mokomųjų dalykų žinias ir leidžia ugdyti visapusiškai išsilavinusias asmenybes.

 

Mokinių pastangas įvertino ir juos apdovanojo simbolinėmis suvenyrų dovanomis konkurso draugas – šimtmetį minintis Lietuvos bankas. Kviečiame pasidžiaugti mokinių konkursiniais darbais ir kitais metais dalyvauti konkurse! Galbūt tavo moneta įkvėps mus visus!

 

Konkursiniai darbai

 

Organizatorių inf.

Mielai sutinkame pasidalyti „Švietimo naujienų“ svetainėje skelbiamais tekstais ir nuotraukomis, tik prašome nurodyti informacijos šaltinį ir autorius.