Įtraukios mokyklos iššūkiai „Erasmus+“ vizito patirties sklaida

Jolanta Varanavičienė
,
Kauno lopšelio-darželio „Žilvitis“ direktorė 

Kauno lopšelis-darželis „Žilvitis“ kartu su partneriais iš Prancūzijos, Airijos ir Islandijos pradėjo įgyvendinti „Erasmus+“ mažos apimties partnerysčių (KA210) projektą „The successful challenge of inclusive school“ (2022-1-FR01-KA210-SCH-000082288). Kovo 27–31 dienomis darželio direktorė Jolanta Varanavičienė dalyvavo partnerių susitikime Reunjon saloje, kurio tikslas – pasidalinti turima įtraukiojo ugdymo patirtimi bei pristatyti esamą mokyklų padėtį įtraukiojo ugdymo srityje. Dalyviai lankėsi keturiose salos mokyklose, stebėjo veiklas, kuriose dalyvavo specialiųjų poreikių vaikai, jų asistentai, mokytojų padėjėjai. Vienas įdomiausių susitikimų buvo su padėjėja mokytojui, kuris turi klausos negalią. Pasirodo, kad Prancūzijos mokyklose ne tik vaikai, bet ir mokytojai su negalia turi asistentus tam, kad neiškristų iš darbo rinkos, tam, kad mokyklos neprarastų mokytojų ir jų turimos patirties. Apibendrinant galima teigti, kad „Erasmus+“ veiklos turtina ne tik profesinę, bet ir asmeninę patirtį. Tie, kas išbandė „Erasmus“ – žino, o tie, kurie dar neišbandė, išdrįskit sudalyvauti – nepasigailėsit.

 

 

Projektas finansuojamas Europos Sąjungos lėšomis.

Mielai sutinkame pasidalyti „Švietimo naujienų“ svetainėje skelbiamais tekstais ir nuotraukomis, tik prašome nurodyti informacijos šaltinį ir autorius.