Europos mokytojai bendradarbiauja sprendžiant mokinių elgesio sukeltas problemas

Paskutinę rugsėjo savaitę Kauno Panemunės pradinės mokyklos atstovų komanda dalyvavo baigiamajame Europos Sąjungos finansuojamo „Erasmus+“ projekto „Konstruktyvistiniai metodai, ugdantys esmines pradinių klasių mokinių kompetencijas“ (angl. „Constructivist Methods in Developing Key Skills of Primary School Students“, Nr. 2019-1-TR01-KA229-077363_5) partnerių susitikime. Jį organizavo projektą koordinuojanti Turkijos Hendeko miesto Cumhuriyet pradinė mokykla. Trejus metus trukusio projekto partnerių susitikime dalyvavo atstovai iš Švedijos, Ispanijos ir Italijos mokyklų.

 

Baigiamojo projekto susitikimo tema „Patyčių prevencija – agresyvaus elgesio valdymo įgūdžių tobulinimas“. Kiekvieną dieną mokykloje vykę užsiėmimai buvo orientuoti į patyčių atpažinimą, valdymą, sprendimo būdus. Daug dėmesio skirta mokinių tarpusavio tarpininkavimui (angl. peer mediation) sprendžiant agresyvaus elgesio sukeltas problemas. Mokymus vedė ir patirtimi dalijosi ne tik mokytojai, psichologai, bet ir psichologinės tarnybos atstovas. Susitikimo dalyviai džiaugėsi galimybėmis ne tik įgyti teorinių žinių, bet ir praktiškai stebėti mokyklos veiklas. Įgytas žinias iškart turėjo pritaikyti simuliacinėse situacijose. Pedagogai taip pat tarpusavyje bendravo, dalijosi agresyvaus mokinių elgesio sukeltų problemų sprendimo būdais, stebėjo mokyklos mokytojų vedamas integruotas pamokas ir pertraukų žaidimus, išbandė ebru meno subtilybes.

 

Laisvu po mokymų metu dalyvavo įdomiose ekskursijose ir edukacijose Bolu, Taraklio, Izniko miestuose, lankėsi nuostabiuose parkuose ir gėrėjosi įspūdingais panoraminiais vaizdais. Visus susitikimo dalyvius stebino organizatorių svetingumas ir nuoširdumas. Projektinis susitikimas baigėsi nepakartojama pažintine programa po Turkijos kultūrų katilu vadinamą Stambulą.

 

„Erasmus+“ projektas „Konstruktyvistiniai metodai, ugdantys esmines pradinių klasių mokinių kompetencijas“ (angl. „Constructivist Methods in Developing Key Skills of Primary School Students“, Nr. 2019-1-TR01-KA229-077363_5).

 

Kauno Panemunės pradinės mokyklos inf.

Mielai sutinkame pasidalyti „Švietimo naujienų“ svetainėje skelbiamais tekstais ir nuotraukomis, tik prašome nurodyti informacijos šaltinį ir autorius.