Virtuali vaikų darbelių paroda „Aš laimingas, kai…“

„Tik suvokiantis savo jausmus asmuo gali suprasti ir kitus…“ Howardas Gardneris

 

Iki šiol nėra pripažinto emocinio intelekto sąvokos apibrėžimo. Kalbama apie asmeninę kompetenciją, kuri išryškėja, kai suvokiame ir valdome savo jausmus.

Akivaizdu, kad būtent socialinėse situacijose jausmai lieka nepastebimi arba, dėl įvairių priežasčių, iš pradžių apskritai neįsisąmoninami. Svarbiausia, kad nemokame tuo pačiu metu ir jausti, ir mąstyti. Jausmams neleidžiame pasireikšti arba gebame juos valdyti. Slopinti ar apskritai juos išstumti nelengvai išmokstame dar būdami vaikais, todėl jausmų dažnai apskritai vengiame. Paprastai reaguojame intuityviai ir spontaniškai. Dažnai griebiamės „šablonų“, kurie susiformuoja ne kartą išgyvenus panašių situacijų arba išmokstame jų iš kitų. Tai rodo, kaip svarbu vaikams pateikti gerų emocinės kompetencijos pavyzdžių, tokiu būdu skatinti jų emocinį intelektą ir stiprinti dvasinę sveikatą.

 

Skatindami vaikus pažinti savo jausmus, Klaipėdos lopšelio-darželio „Švyturėlis“ respublikinės ikimokyklinio ugdymo įstaigų vaikų darbelių virtualios parodos „Aš laimingas, kai…“ organizatoriai, su parodos dalyviais (vaikais bei jų pedagogais), pabandė vizualizuoti jausmą laimingas. Sulaukėme gausybės vaikų piešinių iš visos Lietuvos, kuriuose ugdytiniai vaizduoja jausmą.

Dėkojame parodos dalyviams.

 

Darbus galite pasižiūrėti internetinio mainų ir publikavimo įrankio „Padlet“ erdvėje čia.

 

Parodos organizatorės:

Virginija Jonušienė

Klaipėdos lopšelio-darželio „Švyturėlis“ direktorė

Rita Adomaitienė

Direktorės pavaduotoja ugdymui

Irina Kerušauskienė, Anželika Ruzienė

Vyr. mokytojos

Mielai sutinkame pasidalyti „Švietimo naujienų“ svetainėje skelbiamais tekstais ir nuotraukomis, tik prašome nurodyti informacijos šaltinį ir autorius.