Virtuali matematikos pamoka dviejų mokyklų septintokams

Inesa Durčaitė

Sudėtinga karantino situacija skatina susivienyti ir bendradarbiauti ne tik mokyklos kolegas, bet ir atrasti dar neišbandytų erdvių. Mokytojams suteikiama galimybė dalytis gerąja patirtimi, o tai mus labiausiai įkvepia eiti į priekį, tobulėti.

Pamokų organizavimas virtualioje erdvėje kelia daug iššūkių, bet yra ir teigiama tokio mokymo pusė – mokydami mokinius ir patys mokomės. Ruošdamiesi pamokoms susipažįstame su naujomis platformomis, skirtomis mokymuisi.

 

Šiuolaikiškų mokymosi metodų taikymas labai aktualus ir mokantis nuotoliniu būdu, žinių karuselė nenustoja suktis. Aš, Mažeikių Kalnėnų progimnazijos matematikos mokytoja Inesa Durčaitė, nutariau praplėsti matematikos pamokos erdvę ir pasiūliau virtualioje pamokoje dalyvauti Vilkaviškio Salomėjos Nėries pagrindinės mokyklos mokytojai Nijolei Bulotienei ir jos ugdytiniams septintokams. Pasakyta – padaryta.

Taigi, lapkričio 19 d. vaizdo konferencijų ir pokalbių platformoje „Zoom“ vyko atvira matematikos pamoka, kurios tema „Sveikųjų skaičių dalyba“. Pamokoje dalyvavo 58 mokiniai, kurie naudojosi išskirtine galimybe gilintis į sveikųjų skaičių dalybos ypatumus.

Manau, svarbu, kad į mokinį būtų žvelgiama kaip į asmenybę, tokiu būdu gerinant jo pasiekimus ir siekiant individualios pažangos bei brandos.

 

Mielai sutinkame pasidalyti „Švietimo naujienų“ svetainėje skelbiamais tekstais ir nuotraukomis, tik prašome nurodyti informacijos šaltinį ir autorius.