Suomiai ir švedai dalinsis matematikos mokymo patirtimi su Lietuvos mokytojais  

Šiandien Nacionalinės švietimo agentūros EdTech centras rengia konferenciją „Kaip 2×2? Matematikos rezultatų ir inovacijų ryšys“. Pagrindinė konferencijos tema – matematikos rezultatų gerinimas, kokie inovatyvūs, skaitmeniniai ar kiti sprendimai padėtų visai švietimo bendruomenei.

 

Pasak švietimo, mokslo ir sporto ministrės Jurgitos Šiugždinienės, kai kurie sprendimai, kuriais siekiama pagerinti matematikos mokymą, jau priimti, bet labai naudinga išgirsti ir užsienio šalių patirtį.

 

„Nuo 2024 metų matematikos egzaminas tampa privalomu norint įstoti į aukštąją mokyklą, išskyrus menus ir senesnių metų abiturientus. Tai padidins motyvaciją nuosekliau mokytis matematikos. Numatoma ir papildoma mokymosi pagalba baigiantiems ketvirtą ir aštuntą klases mokymosi spragų turintiems mokiniams. Po ilgos pertraukos nuo šių mokslo metų 10 klasės mokiniams sugrąžinta ketvirtoji matematikos pamoka, tam skiriant ir reikalingą finansavimą – 6 mln. eurų mokytojams už darbą apmokėti. Ministerijos iniciatyva bus rengiamos ir atnaujinamos skaitmeninės priemonės matematikai mokyti“, – sako ministrė, kurios vasarą suburta ekspertų grupė ieško sprendimų, kaip sustiprinti matematikos mokymą šalies ugdymo įstaigose.

 

Konferencijoje pranešimus skaitys Suomijos ir Lietuvos mokslininkai, kurie apžvelgs dirbtinio intelekto, pažangos stebėjimo bei duomenų įgalinimo pritaikymą pamokose.

Kauno rajono, Kėdainių bei Švedijos Haninge savivaldybių atstovai pasidalins idėjomis, kaip ir kuo galima padėti savo mokykloms sprendžiant rezultatų gerinimo klausimą. Patys pedagogai bei mokyklų vadovai pasakos, kokios inovacijos taikomos jų klasėse ir ką rekomenduotų savo kolegoms ieškant skaitmeninių sprendimų.

 

„Ši konferencija tik vienas iš būdų ieškant atsakymų matematikos problemai. Ateityje EdTech centras pristatys matematikos vaizdo pamokas, įvairias skaitmenines (simuliacines, sužaidybintas) priemones, planuojama patobulinti užduočių banką, kuris pagelbės pedagogams rengiantis pamokoms. Agentūros analitikai rengia tikslines pasiekimų patikrinimų analizes, kurios padės suprasti esmines spragas bei pateiks rekomendacijas, kaip jas užpildyti“, – teigia Rūta Krasauskienė, Nacionalinės švietimo agentūros direktorė.

 

Po pranešimų, politikai, pedagogai, ir mokiniai diskutuos „Į ką investuoti dabar – turinį ar „geležį“?“. Kartu su konferencija vyksta ir „Priemonių Expo”, kurioje savo sprendimus pristatys švietimo verslai, startuoliai.

Su konferencijos programa galite susipažinti čia.

Konferencijos transliaciją galite stebėti NŠA YouTube paskyroje.

 

 NŠA inf.

Mielai sutinkame pasidalyti „Švietimo naujienų“ svetainėje skelbiamais tekstais ir nuotraukomis, tik prašome nurodyti informacijos šaltinį ir autorius.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *