Šiaulių r. Meškuičių gimnazijos mokiniai ir mokytojai tobulino įgūdžius Sicilijoje, Salemi mieste

Emilija Dovidaitytė
IIG klasės mokinė

Šiaulių r. Meškuičių gimnazijos 8 klasės mokiniai Arūnas Brunevičius ir Ramūnas Tvaskūnas, IIG klasės mokinės Adrija Dargužaitė, Emilija Dovidaitytė ir Austėja Gramailaitė, bei IVG klasės mokinys Eivinas Černiauskas, kartu su anglų kalbos mokytoja Jura Bučniene ir matematikos mokytoja Dalia Šniukaite, lapkričio 21–25 dienomis, dalyvavo jau trečiame „Erasmus+“ projekto „Mixing & Enriching Us“ mobilume, kuris vyko Sicilijoje, Salemi mieste. Mobilume taip pat dalyvavo partneriai iš Rumunijos, Bulgarijos ir Turkijos.

Pirmąją mobilumo dieną projekto mobilumo dalyviai lankėsi Istituto di Istruzione Secondaria Superiore mokykloje, kur susipažino su šioje mokykloje besimokančiais mokiniais ir joje dirbančiai mokytojais. Giedojome visų partnerių himnus, „Ice breaking“ užsiėmimo metu kiekvienas dalyvis prisistatė, papasakojo apie save, savo pomėgius ir lūkesčius. Vėliau vykome į Marinella miestelį, kur aplankėme Akropolį, archeologinį parką ir paplūdimį.

Antrą dieną lankėmės viename iš didžiausių Sicilijos miestų – Palermo. Ėjome į įspūdingą puošnią, mozaikų pilną Cappella Palatina bažnyčią. Aplankėme Palermo katedrą, Šventosios mergelės Marijos ir Šventojo Juozapo bažnyčią, kuri sužavėjo įspūdingais barokiniais elementais ir prašmatnumu.

Trečiąją dieną visi projekto partneriai pristatė savo paruoštus pranešimus ar sukurtus filmukus apie Google aplikacijų panaudojimą savo mokyklose. Sužinojome, kokius Google įrankius projekto partneriai naudojo nuotolinio mokymosi Covid-19 pandemijos metu, taip pat ir pamokų metu. Mokiniai, suskirstyti grupėmis, turėjo galimybę išbandyti pasirinktą Google įrankį ar aplikaciją kompiuterių klasėje. Po užsiėmimų mokykloje, vykome į vaiduoklių miestą „Ghost town“ ir į sugriautąjį, prarastąjį miestą. Dienos pabaigoje lankėmės šiuolaikinio meno muziejuje „Grande Cretto“.

Ketvirtąją dieną vykome į Sicilijos salą Mozia Isle. Apžiūrinėjome priešistorinių laikų indus bei miesto griuvėsius. Dieną užbaigėme mokykloje, koncertuodami ir atsisveikindami su bulgarų ir rumunų komandomis. Šokome tradicinius šokius ir dainavome tradicines dainas.

Penktoji projekto diena buvo skirta susipažinti su Salemi miesteliu, kur ir yra įsikūrusi mokykla. Lankėmės Santuario San Francesco di Paola bažnyčioje, po to keliavome į amfiteatrą Teatro del Carmine. Salemi miesto centre sustojome pasigrožėti Parrocchia Matrice S. Nicola Di Bari Salemi bažnyčia ir Salemi pilimi “Castello normanno”.

Finansinę paramą projektui suteikė Europos sąjunga.

Mielai sutinkame pasidalyti „Švietimo naujienų“ svetainėje skelbiamais tekstais ir nuotraukomis, tik prašome nurodyti informacijos šaltinį ir autorius.