Respublikinė metodinė praktinė konferencija „Kūrybiškas kelias į verslumą ir finansinį raštingumą“

Asta Gaigalienė
,
socialinių mokslų daktarė, Vytauto Didžiojo universiteto Ekonomikos ir vadybos fakulteto docentė
Danguolė Kviliūnienė
,
Panevėžio Alfonso Lipniūno prog-jos pradinių klasių mokytoja metodininkė, modulio „Finansinis raštingumas ir verslumas“ mokytoja

Pirmuosius finansinio raštingumo pavyzdžius vaikas gauna šeimoje, matydamas, kaip su pinigais tvarkosi tėvai, tačiau didelę įtaką turi ir mokykla. Panevėžio Alfonso Lipniūno progimnazija, Vytauto Didžiojo universiteto Ekonomikos ir vadybos fakultetas, finansinio raštingumo ir verslumo ugdymo organizacija „Lietuvos Junior Achievement“, Panevėžio švietimo centras organizavo respublikinę metodinę praktinę konferenciją „Kūrybiškas kelias į verslumą ir finansinį raštingumą“.

 

Konferencijos tikslas – stiprinti finansinio raštingumo ir verslumo dalykines ir didaktines kompetencijas, pristatyti efektyvias finansinio raštingumo veiklas, organizavimo metodikas; skleisti patirtį, papildyti pedagogų ir studentų „profesijos portfelį“ naujais metodais ir formomis. Konferencijoje dalyvavo priešmokyklinio, pradinio, bendrojo ugdymo mokytojai, pavaduotojai ugdymui, socialiniai, neformaliojo švietimo, laisvalaikio centro pedagogai, lektoriai, studentai, mokesčių inspekcijos darbuotojai, verslininkai, finansininkai iš įvairių Lietuvos kampelių.

 

Konferencijoje buvo diskutuojama įvairiomis finansinio raštingumo ir verslumo temomis: „Vaikų finansinio raštingumo matavimo ypatumai ir nauda mokymo procese“, „Ar jau esame pasiruošę, kad mokinių finansinio raštingumo rezultatai gerėtų?“, „Finansinė ir ekonominė socializacija šeimoje ir mokykloje: kaip tai gali padėti mokymo procese?“, „Priklausomybė nuo pinigų. Kokią patirtį perduodame vaikams?“, „Kaip mokytis finansų ir verslumo žaidžiant?“, „Ar dirbtinis intelektas sprendžia maisto švaistymo problemą?“, „Kaip įdarbinti savo laisvą laiką?“, „Leisk vaikui išleisti visas savo santaupas“, „Kūryba, tvarumas ir finansinis raštingumas dailės, technologijų pamokose“, „Elektros kainos pokytis“, „Iš kur atsiranda pinigai?“, „Verslumas ir kūrybiškumas pradinėse klasėse“, „5 būdai, kaip sudominti vaikus kalbėti apie finansinį raštingumą“, „Kaip su mokiniais kalbėti apie mokesčius?“.

 

Kartais žmonės nori daryti būtinai tik didelį žingsnį, jam vis ruošiasi, bet kažkodėl taip ir lieka vietoje… Tie, kas myli mažus žingsnius, tuo tarpu jau būna toli nuėję… Smagu, kad konferencijos dalyviai mažais žingsneliais keliavo į didelius tikslus.

Mielai sutinkame pasidalyti „Švietimo naujienų“ svetainėje skelbiamais tekstais ir nuotraukomis, tik prašome nurodyti informacijos šaltinį ir autorius.