Renginiai skatina bendrauti

„Netikėta buvo „Tangram“ dėlionė. Ilgai sukome galvas, kaip iš septynių detalių sudėlioti užduotą figūrą“, – pasibaigus Vilniaus miesto profesinio mokymo įstaigų edukaciniam renginiui „Aš čia gimiau…“ sakė Vilniaus verslo ir svetingumo profesinės karjeros centro komanda. O štai Vilniaus automechanikos ir verslo mokyklos komandai labiausiai patiko viktorina naudojant „Kahoot“ programą. Čia knieti nežinantiems pranešti, kad galvosūkį „Tangram“ prieš 3000 metų sukūrė japonai, o populiarią interaktyvią programą „Kahoot“ į gyvenimą 2013 m. paleido Norvegijos programuotojai.

 

Kovo 22 d. Vilniaus statybininkų rengimo centre vykusiame renginyje abi šias priemones organizatoriai suderino ir panaudojo kurdami užduotis apie savo gimtąjį kraštą. Geriau pažinti ir puoselėti gimtojo krašto istorinę atmintį ir aplinkosaugos vertybes – tai svarbus renginio „Aš čia gimiau…“ tikslas.

„Šiandien labai svarbios aplinkos tvarumo temos. Jums svarbu gauti žinių ir įgūdžių, kurių reikia vertinant mūsų planetos būklę, ir imtis veiksmų jai apsaugoti. Linkiu jums gerai praleisti laiką ir geriau pažinti ne tik aplinką, kurioje gyvename, bet ir vieniems kitus. Tokie renginiai suartina sostinės profesinio mokymo įstaigų bendruomenes“, –susirinkusiuosius sveikino Vilniaus statybininkų rengimo centro direktorė Daina Kiršanskienė.

 

Žiniomis apie sostinę ir sumanumu renginyje su šeimininkais lenktyniavo Vilniaus automechanikos ir verslo mokyklos, Vilniaus paslaugų verslo profesinio mokymo centro, Verslo ir svetingumo profesinės karjeros centro ir Vilniaus statybininkų rengimo centro Fabijoniškių skyriaus komandos.

„Savos sienos padėjo“, – po beveik dvi valandas trukusių žinių lenktynių pergale džiaugėsi Vilniaus statybininkų rengimo centro Viršuliškių skyriaus komanda.

 

Vilniaus statybininkų rengimo centro inf.

Mielai sutinkame pasidalyti „Švietimo naujienų“ svetainėje skelbiamais tekstais ir nuotraukomis, tik prašome nurodyti informacijos šaltinį ir autorius.