Pirmasis „Erasmus+“ partnerių susitikimas Italijoje

Agnė Dovalgaitė-Trumpelė
,
Šiaulių l.-d. „Pupų pėdas“ ikimokyklinio ugdymo pedagogė

Šiaulių lopšelis-darželis „Pupų pėdas“ dalyvauja „Erasmus+“ tarptautiniame projekte „Euro Montessori“. Projekto trukmė nuo 2022 m. vasario 10 d. iki 2024 m. vasario 10 d. Šiame projekte dalyvauja trijų šalių pedagogai – Turkijos, Lietuvos ir Italijos. Projektą koordinuoja Pasquale Venditti iš Italijos (Cooperativa Sociale Prometeo onlus). Pagrindinis projekto tikslas – paskatinti pedagogus įvairinti ugdomąsias veiklas moderniomis praktikomis, naujais ugdymo ir ugdymosi metodais, atnaujinti ugdymosi aplinkas.

 

Gegužės 3–5 d. vyko pirmasis „Erasmus+“ tarptautinio projekto „Euro Montessori“ partnerių susitikimas Tranio mieste, Italijoje. Visos savaitės darbotvarkė buvo aktyvi ir kupina įspūdžių. Pirmąją susitikimo dieną projekto dalyviai susitiko organizacijoje „Prometeo onlus“, kur susipažino, pristatė savo šalis, miestus, ugdymo įstaigas. Taip pat detaliau aptarė vykdomą projektą, intelektinių produktų kūrimo programą, projekto „Erasmus+“ logotipo kūrimo ir išrinkimo niuansus.

 

Pedagogai iš Lietuvos ir Turkijos apsilankė darželiuose Scuola Kindergarten Dragonetti – Montessori Tranio mieste ir Kindergarten Montessori Bišeljė mieste.

 

 

Per tris seminarų dienas pedagogai iš Lietuvos ir Turkijos turėjo galimybę susipažinti su Montessori ugdymo metodikos principais, stebėti vaikų veiklas grupėse, bendrauti su pedagogais ir ugdytiniais, apžiūrėti ugdymo įstaigų patalpas ir lauko erdves, susipažinti su ugdomosiomis priemonėmis.

 

Projekto dalyviai taip pat turėjo galimybę susipažinti su Tranio ir Bario miestų architektūra, žymiomis vietomis. Pasisėmę patirties ir įgiję naujų įspūdžių, dalyviai išsiskirstė nekantriai laukdami kito susitikimo Italijoje.

 

Projektas finansuojamas iš Europos Sąjungos „Erasmus+“ programos lėšų.

Mielai sutinkame pasidalyti „Švietimo naujienų“ svetainėje skelbiamais tekstais ir nuotraukomis, tik prašome nurodyti informacijos šaltinį ir autorius.