Pirmadienio rytmetys „STEAM laboratorijoje“

Viktorija Čeponytė ir Rugilė Joniškytė
,
Kauno lopšelio-darželio „Žingsnelis“ mokytojos

Kūrybiniai ieškojimai ir atradimai leidžia vaikams išlaisvinti kūrybiškumą, labiau pasitikėti savo jėgomis, atrasti bendraminčių kuriant ir realizuojant idėjas kartu. Šiais laikais itin svarbu kritiškai mąstantis vaikas, gebantis priimti sprendimus, mokantis veikti kūrybiškai. Organizuojant STEAM veiklas vaikams sudaromos sąlygos lavinti savo pojūčius: regėjimą, lytėjimą, klausą, akies ir rankos koordinaciją. Tokiu būdu vaikai daug geriau išlaiko dėmesį, ugdomas sumanumas, lavinama reakcija, stimuliuojamas kritinis mąstymas ir gebėjimas spręsti problemas. STEAM ugdymas yra veiksmingiausias ikimokykliniame amžiuje, nes būtent šiame amžiaus tarpsnyje suformuoti įgūdžiai arba tam tikrų gebėjimų pradmenys lemia tolesnes vaiko mokymosi perspektyvas.

 

 

Spalio 17 d. Kauno lopšelio-darželio „Žingsnelis“ mokytojos Viktorija Čeponytė ir Rugilė Joniškytė surengė vaikams STEAM veiklą, pavadinimu „STEAM laboratorija“, kurios metu būsimi priešmokyklinukai turėjo progą pasijausti tikrais mokytojais ir pamokyti netradicinio piešimo mažiausius vaikus. Panaudodami pipetes, spalvotą guašą jie piešė kartu ant plastikinių lentelių, skaičiavo spalvotus lašelius, tyrinėjo susiliejančias įvairias spalvas.

 

Atlikdami šią STEAM veiklą vaikai mokėsi vieni iš kitų, įgijo daugiau pasitikėjimo savimi, drąsiau eksperimentavo, tobulino savo bendravimo ir bendradarbiavimo tarpusavyje įgūdžius.

Mielai sutinkame pasidalyti „Švietimo naujienų“ svetainėje skelbiamais tekstais ir nuotraukomis, tik prašome nurodyti informacijos šaltinį ir autorius.