Naujos technologijos skatina mokinių kūrybinę veiklą

Rūta Krikštopaitienė
,
projekto koordinatorė, mokytoja

Mokiniai, patiriantys sunkumų moksle, ne visada stokoja veiklumo ir savarankiškumo. Kaip parodė „Erasmus+“ programos projekto „Life is math around us“ veiklos, Šakių r. Panemunių mokyklos mokiniai, kurie patiria sunkumų pamokose, ypač matematikos, aktyviai įsitraukė į projekto veiklas su naujomis technologijomis. Tai labai džiugina, nes projekto tikslinė grupė ir buvo mokiniai, kurie nuobodžiauja pamokų metu ir, aišku, dažnai patiria nesėkmes. Tai kas gi išjudino šitą mokinių grupę imtis veiklos? Projekto planuose yra daug veiklų, kurios, pedagogų nuomone, gali padėti sudominti mokinius tiksliaisiais mokslais, ypač matematika. Tai ir realių istorinių pastatų modeliavimas pasitelkiant „Minecraft Education Edition“ platformą kartu su „Google Earth“, kuri reikalinga atlikti matavimams ir apžiūrėti pastatams iš arti, ir matematinių žaidimų kūrimas „Scratch“ platformoje, ir turistinio maršruto kūrimas „Actionbound“ programėlėje buvo entuziastingai priimti ir įgyvendinti.

Viena naujesnių veiklų, kuri niekaip nesusijusi su mokykline matematikos programa, buvo pažintis su fraktalais dirbant su kompiuterinėmis grafinėmis programomis, savo idėjomis dalijantis su bendraamžiais iš kitų šalių mokyklų, kurios yra projekto partnerės. Mokiniai praplėtė šią veiklą – savo kūrinius spausdino trimačiu spausdintuvu. Projekto autoriai labai džiaugiasi šia sėkme – į veiklą įsitraukė mokiniai, ne visada patiriantys sėkmę moksle, ir sukūrė mokyklos lauko eglutei dekoracijas. Mokiniai savo iniciatyva darbus spausdino 3D spausdintuvais „Ender – 5“ ir „Markerbot Replicator“, idėjas realizavo tinkercad.com aplinkoje. Štai kaip atrodo mokyklos žaliaskarė, papuošta žaislais, prie kurių sukūrimo prisidėjo naujosios technologijos.

 

„Erasmus+“ programos projektas „Life is math around us“ (projekto numeris 2020-1-LT01-KA229-077897_1).

Mielai sutinkame pasidalyti „Švietimo naujienų“ svetainėje skelbiamais tekstais ir nuotraukomis, tik prašome nurodyti informacijos šaltinį ir autorius.