Naujos patirtys respublikinėje konferencijoje „Kūrybinės pamokų interpretacijos“

Sausio 27 d. Kretingos Simono Daukanto progimnazijoje  įvyko jau septintoji respublikinė teorinė-praktinė konferencija „Kūrybinės pamokų interpretacijos“ dailės ir technologijų mokytojams. Šis edukacinis renginys kiekvienais metais suburia apie 100 pedagogų iš visos Lietuvos. Konferencija suteikia galimybę dalyviams užmegzti profesinius ryšius, dalytis patirtimi ir geriausia praktika bei mokytis iš šios srities ekspertų. Dalyviai turėjo galimybę susipažinti ir išgirsti daugiau apie naujausias meno ir technologijų pamokų tendencijas bei inovacijas, įskaitant skaitmeninį meną ir dizainą, 3D modeliavimą, architektūros taikymo galimybes bendrojo lavinimo mokyklose.

 

Vienas iš pagrindinių konferencijos tikslų – padėti pedagogams bendradarbiauti, pasidalinti praktiškai išbandytomis sėkmingomis pamokų istorijomis, susipažinti su kolegų sukurtais naujais mokymo metodais, padedančiais kurti šiuolaikinį tarpdisciplininį ugdymo turinį, įtraukiantį mokinius ir padedantį ugdyti visas 7 kompetencijas. Konferencijos metu dalyviai taip pat tyrinėjo ir diskutavo apie naujas ugdymo priemones ir technologijas, kurios gali pagerinti mokymąsi ir į klasę įtraukti daugiau kūrybiškumo ir naujovių.

 

Konferencijoje nuskambėjęs pranešimų turinys patvirtina, kad menai ir technologijos gali būti įvairiomis formomis ir būdais veiksmingai integruojami į įvairių mokomųjų dalykų turinį ir tai skatina mokymąsi, nes jie iš prigimties yra patyriminiai ir turi potencialo ugdyti mokinių kūrybinius ir kritinio mąstymo įgūdžius.

 

Technologijų mokytojo eksperto Aleksandro Ronkaus pranešimas „Techninės grafinės kalbos ugdymas“ patvirtina, kad menai gali būti naudojami mokant ne tik kaip veikla, skatinanti mokymąsi, bet ir kaip pagrindinė priemonė, per kurią mokiniai apdoroja, įgyja ir reprezentuoja matematikos žinias. Taip pat pranešime pabrėžiamas sistemos aiškumas, taisyklių ir nuoseklios praktikos laikymasis.

 

VšĮ „Mokyklų tobulinimo centro“ literatūros pažinimo programos „Vaikų žemė“ vadovo Justino Vancevičiaus pranešime „Literatūra dailės pamokose: integravimo galimybės.“ Pateikiamos veiksmingos šiuolaikinės vaikų literatūros integravimo į dailės pamoką galimybės, sprendžiančios meninio ugdymo ir literatūros populiarinimo problemas .Vilniaus Pilaitės gimnazijos mokytojos Andželika Aleksandravičiūtė ir Lina Sirgedienė pranešime „Grožis ir estetika“ taip pat pristatė savo patirtis kaip integruoja technologijas ir dailę į lietuvių kalbos ir literatūros pamokas per kūno, proto ir emocijų įveiklinimą.

RESPULIKINĖ KONFERENCIJA – 1

Meno, technologijų ir istorijos integracijos galimybes išsamiai išdėstė technologijų mokytoja metodininkė Eglė Kleivienė pranešime „Pamoka be sienų“ ir dailės mokytoja  metodininkė pranešime „Vokiečių kultūros dienos: nepažintas Waldhaueris”.

 

Kiekvienais metais vykstanti respublikinė dailės ir technologijų mokytojų konferencija „Kūrybinės pamokų interpretacijos“ suteikia vertingą galimybę neatsilikti nuo sparčiai besikeičiančios menų ir technologijų pamokų kūrimo specifikos bei mokytis vieniems iš kitų. Konferencija suburia savo darbą mylinčius, norinčius tobulėti savo srities pedagogus.

 

Kretingos Simono Daukanto progimnazijos inf.

Mielai sutinkame pasidalyti „Švietimo naujienų“ svetainėje skelbiamais tekstais ir nuotraukomis, tik prašome nurodyti informacijos šaltinį ir autorius.