Miego diena

Irina Sobčiukienė
,
Kauno Tarptautinės g-jos ikimokyklinio ugdymo skyriaus meno (muzika) pedagogė

Dirbu muzikos mokytoja darželyje jau daug metų. Noriu pasidalinti idėjomis, kaip organizuoti „Miego dieną“ ikimokyklinio ugdymo įstaigoje.

 

Kovo 21-oji – Tarptautinė miego diena. Ta proga mūsų Kauno m. Tarptautinės gimnazijos ikimokyklinukai į darželį sugužėjo netradiciškai: apsirengę miego drabužiais, nešini pagalvėlėmis ir mylimais žaislais. Diena prasidėjo lopšine, pokalbiu apie miego svarbą, apie tai, kada eiti miegoti, koks laikas tinkamiausias ir kiek valandų būtina praleisti sapnų karalystėje, taip pat vyko skaičiavimo, improvizavimo ir kitų dalykų sapnų sapnavimas. Muzikos užsiėmimo metu vaikai pagilino žinias apie lopšinės žanrą, klausėsi klasikinės muzikos, kūrė muzikinę improvizaciją „Sapnas”.

 

 

Ugdytiniai visą dieną žaidė žaidimą „Aš sapnuoju”. Sapnas, kad aš pusryčiauju, kad atlieku mankštos pratimus, kad žaidžiu lauko aikštelėje ir pan. Vaikai skaičiavo pagalves, vardino spalvų pavadinimus, pagalvių geometrines formas, piešė savo spalvotą sapną, kūrė savo miego pasaką, žiūrėjo animacinį filmą apie miegą. Vyko pokalbiai su tėvais apie miego svarbą, kad nuo miego trūkumo atsiradęs nuovargis veikia mūsų sveikatą, o ypač vaikų, kad kokybišką miegą dažniausiai garantuoja išugdyti sveiki miego įpročiai. Tarptautinė miego diena yra puiki proga pagalvoti apie savo miegojimo įpročius.

Mielai sutinkame pasidalyti „Švietimo naujienų“ svetainėje skelbiamais tekstais ir nuotraukomis, tik prašome nurodyti informacijos šaltinį ir autorius.