Mažieji aktoriai

Ilona Surgautienė
,
Kauno r. Šlienavos pagr. m-klos pradinių klasių mokytoja metodininkė

Iš pradinio ugdymo bendrosios programos: „Teatras – sudedamoji meninio ugdymo dalis. Teatro bendrosios programos centre – vidinis žmogaus pasaulis, jo santykiai ir bendravimas su kitu žmogumi. Teatras – ypač platus ir įdomus kūrybos ir pažinimo būdas. Jį galima mokytis kaip atskirą dalyką arba taikyti elementus per įvairių dalykų pamokas“. Mūsų mokykloje šiais mokslo metais teatro dalyko pagrindus mokiniai įgijo dalyvaudami tarptautiniame „eTwinning“ projekte „Mažieji aktoriai“.

 

 

Projektas apėmė visas tris pagrindines sritis:

– teatro raišką (kūrybą);

– vaidinimų stebėjimą, interpretavimą, vertinimą;

– teatro svarbos socialiniame kultūriniame gyvenime pažinimą.

 

Mokiniai, dalyvaudami projekto veiklose, reikšmingai patobulino šias kompetencijas:

– komunikavimo kompetenciją (mokiniai kūrė siužetus, ruošė sceninį apipavidalinimą, vaidino, kūrė sceneles, jas  parodė partneriams);

– socialinę kompetenciją (atliko užduotis grupėse, mokėsi būti lyderiu ir grupės nariu);

– iniciatyvumo ir kūrybingumo kompetenciją (atliko kūrybines užduotis, interpretavo).

 

Mažieji mūsų aktoriai, kartu su partneriais iš Lenkijos, Ispanijos ir Turkijos, visus mokslo metus gyveno su gražiausiomis pasaulio pasakomis, bendravo ir bendradarbiavo, atliko daug įvairių veiklų. Kviečiu su keliomis susipažinti:

Projekto logotipo rinkimai

Pasakų iliustracijų galerija

El. knyga

Baigiamasis projekto darbas – kiekvienos klasės sukurta pasirinktos pasakos inscenizacija. Kviečiame pasigrožėti vienu įspūdingiausių baigiamuoju projekto darbu, kurį mums pristatė partneriai iš Lenkijos – „Bjaurusis ančiukas“.

 

Na, o kaip patys mokiniai įvertino projektą, kviečiame susipažinti čia.

Mielai sutinkame pasidalyti „Švietimo naujienų“ svetainėje skelbiamais tekstais ir nuotraukomis, tik prašome nurodyti informacijos šaltinį ir autorius.