Lietuva jūrinė valstybė – rinkis jūrinę profesiją!

Klaipėdos laivininkų mokykla jau daugiau nei pusšimtį metų rengia eilinės sudėties jūrininkus pasaulio laivynui. Iš kartos į kartą šeimose perduodama tradicija eiti jūrų keliais. Labai dažnai senelis, tėvas ar brolis įskiepija jaunuoliui aistrą jūrai. O Klaipėdos laivininkų mokykla – tai pirmasis laiptelis link didžiosios karjeros plačiuosiuose pasaulio vandenynuose. Jūrų laivuose reikalingi jūreiviai – kadetai, motoristai, laivo elektrikai ir net laivo virėjai. Tai gera pradžia siekiant toliau studijuoti ir įgyti aukštesnio rango jūrininko profesiją. O jūrininko profesija niekada nebus nuobodi – jūrininko kelias visada pilna netikėtumų ir išbandymų, išsiskyrimų ir sugrįžimų, romantikos ir atradimų!

Į Klaipėdos laivininkų mokyklą mokiniai priimami po 8 klasių.

9 ir 10 klasėje mokiniai supažindinami su jūrinio sektoriaus specialybėmis. Čia jie lengviau apsisprendžia ar rinktis jūrininko kelią toliau. Jei mokinys atranda savo pašaukimą ir jaučia aistrą gaminti, jau 11 klasėje renkasi antro žmogaus pagal svarbą laive profesiją – laivo virėjas, jei jaunuolį traukia mechanizmai, varikliai, mašinos, renkasi motoristo profesiją, o jei domisi elektronika, tai laivo elektriko specialybę.

 

Klaipėdos laivininkų mokykla yra vienintelė Lietuvoje mokymo institucija, rengianti eilinės sudėties jūrininkus, kurių kvalifikacija yra pripažįstama daugelyje pasaulio jūrų valstybių, nes po mokyklos baigimo Lietuvos transporto saugos administracijos Jūrininkų rengimo ir diplomavimo skyrius išduoda tarptautinio pavyzdžio jūrinių kvalifikacijų liudijimą.

Klaipėdos laivininkų mokyklos bendruomenė siekia kaip įmanoma daugiau Lietuvos jaunuolių supažindinti su jūreivio profesija, ugdyti juos jūrine dvasia, kelti eilinio jūrininko profesijos prestižą bei formuoti Lietuvos, kaip jūrinės valstybės identitetą pasaulyje.

 

Video nuoroda.

 

Klaipėdos laivininkų mokyklos inf.

Mielai sutinkame pasidalyti „Švietimo naujienų“ svetainėje skelbiamais tekstais ir nuotraukomis, tik prašome nurodyti informacijos šaltinį ir autorius.