Kvietimas į nuotolinius medijų raštingumo mokymus

Baltijos jaunimo medijų raštingumo programa kviečia visus jaunus žmones tapti žiniasklaidos raštingumo instruktoriais. Mokymų metu patyrę medijų raštingumo ekspertai padės susiorientuoti šiandieninės informacijos gausoje ir suteiks jauniesiems medijų raštingumo instruktoriams reikalingų įgūdžių ir žinių. Baigę mokymus dalyviai prisijungs prie Baltijos šalių jaunimo medijų raštingumo instruktorių grupės, kurioje jau yra 70 jaunų instruktorių iš Estijos, Latvijos ir Lietuvos.

 

Laukiame jūsų paraiškos, jei esate:

  • socialiai aktyvus 10–12 klasių moksleivis ar studentas;
  • domitės medijų raštingumo problemomis ir siekiate įgyti naujų įgūdžių;
  • esate pasirengęs tapti jaunimo instruktoriumi ir sutinkate pravesti mokymus kitiems;
  • galite naudotis „Zoom“ programėle lapkričio 4–5 dienomis nuo 15 iki 18.30 val.

Mokymuose ieškosime atsakymų į šiuos klausimus:

Kokia yra šiandieninė informacinė aplinka ir kas joje veikia?

Ar mes mokame atskirti kokybišką informaciją nuo melagingos, klaidinančios informacijos?

Kokią įtaką mūsų informacijos pasirinkimui daro emocijos ir stereotipai?

Kaip išvengti manipuliacijos skaitmeninėje aplinkoje, ypač socialiniuose tinkluose?

Ką turime žinoti, jei esame aktyvūs turinio kūrėjai žiniasklaidos platformose?

 

Jaunimo medijų raštingumo instruktorių mokymai vyks per „Zoom“ platformą, lapkričio 4 ir 5 dienomis nuo 15 iki 18.30 val. Mokymai vyks lietuvių kalba.

Lapkričio 11, 12 dienomis – rusų kalba (daugiau informacijos čia).

Mokymai dalyviams nemokami.

 

Programą „Medijų raštingumas Baltijos šalyse“ finansuoja JAV Valstybės departamentas ir įgyvendina pasaulinė plėtros ir švietimo organizacija IREX.

 

Norėdami dalyvauti, iki lapkričio 2 d. turite užpildyti anketą su trumpu motyvaciniu laišku. Paraiškos forma čia.

 

Pasaulinės plėtros ir švietimo organizacijos IREX inf.

Mielai sutinkame pasidalyti „Švietimo naujienų“ svetainėje skelbiamais tekstais ir nuotraukomis, tik prašome nurodyti informacijos šaltinį ir autorius.