Klaipėdos „Ąžuolyno“ gimnazija: atsidavę pedagogai gyvenimui ruošia laisvą ir laimingą jaunimą

Viltė Aukštuolytė

Klaipėdos „Ąžuolyno“ gimnazija iki egzaminų sesijos likusias šimtą dienų pasitiko nauja mokyklos tradicija – mokyklą paliekanti XXVII laida pristatė spektaklio „Dūmeliai, arba septyneri metai burtų ir magijos mokykloje“ premjerą. Kad šioje gimnazijoje mokosi moksliukai, nepakeliantys galvų nuo knygų – tik pasenęs mitas. Gimnazijos sėkmė – talentingi moksleiviai, atsidavusi pedagogų komanda ir didžiulis mokyklos administracijos siekis ugdyti laisvus, laimingus žmones.

Nauja mokyklos tradicija atskleidė talentus

 

Daugybę gimnazistų talentų atskleidžiančioje premjeroje buvo galima rasti daugybę aliuzijų su kone geidžiamiausios miesto mokyklos kasdienybe. Ko siekia šiandienos jaunimas? Kaip sakė spektaklio herojai, „užkariauti mokyklą arba tapti geriausiais“, o jei paprasčiau – „juoktis, mėtyti maistą, užburti“. Kaip tai pasiekti? „Pasislėpti ir praplaukti“. Pastarieji „Dūmelių“ norai „Ąžuolyno“ gimnazijoje taptų neįgyvendinami, nes kaip parodė spektaklis, gimnazistai ne tik garsėja savo mokslo pasiekimais, bet ir yra kūrybingos, daugybę talentų turinčios asmenybės.

 

Vadovaujant talentingajai Rugilei Latvėnaitei (spektaklio scenografei ir režisierei) „Ąžuolyno“ gimnazijos abiturientai scenoje tapo ne tik aktoriais, kurie scenoje vaidino, šoko, dainavo, pristatė lankomas sporto šakas, bet ir apšvietėjais, garsistais, rūbų kūrėjais, scenografais. Buvo sunku patikėti, kaip R. Latvėnaitei ir abiturientų kuratorei Linai Viltrakienei pavyko darniai sujungti tokį didžiulį būrį skirtingų pomėgių jaunuolių ir sukurti pritrenkiantį reginį. Juk „Dūmeliai, arba septyneri metai burtų ir magijos mokykloje“ turėjo ne tik draminių, bet ir miuziklo, solinio dainavimo, stand up’o intarpų. Jaunieji aktoriai į reginį įjungė ir publiką: ėjo klausti jos nuomonės, aktyviai prašė palaikymo, tad žiūrovais tapusi mokyklos bendruomenė, šeimų nariai tiesiog „ošė“ iš pasitenkinimo ir nenorėjo jų paleisti.

 

Spektaklio „Dūmeliai, arba septyneri metai burtų ir magijos mokykloje“ aprašymas teigia, kad tai istorija, pasakojanti apie norą užkariauti pasaulį, pasiekti daugiau nei tavo konkurentai, sėkmės laukimą. O labiausiai „Dūmeliai“ pasakojo apie draugystę, atsidavimą, savo svajonių siekį, nepaisant visų kliūčių. Tai istorija apie tuos, kurie norėjo būti pirmi. O gretinant su gyvenimo skrydžiui besiruošiančiais „Ąžuolyno“ gimnazijos auklėtiniais norėtųsi sakyti, kad tai pasakojimas apie jaunus žmones, kurie savo mokykloje buvo ir yra labai laimingi.

Rinktis tik širdžiai mielus kelius

 

Režisierė Rugilė Latvėnaitė dėkojo mokytojams už nuostabius vaikus ir linkėjo savo jauniesiems aktoriams „geriausio pasaulio ir gyvenimo“.

„Ąžuolyno“ gimnazijos direktorė Vilija Prižgintienė po spektaklio gražiai reziumavo: „Buvo labai gera matyti jūsų spindinčias akis, trykštančią jaunatvišką energiją, norą tai daryti. Vadybos profesionalai sako, kad jei kažkas pasisekė, reikia kartoti visose gyvenimo situacijose. Jei jūs su tokia pat meile, užsidegimu ir noru dabar atsiduosite pasiruošimui egzaminams, mažiau nei po šimto dienų tarsi sviestu patepta praeis visa egzaminų sesija. Šiandienos spektaklis parodė, kad naujos mokyklos tradicijos – premjeromis išlydėti gimnazistus – kartelė užkelta labai aukštai. Kad ir kada besusitiks „Dūmelių“ kūrėjai, aktoriai ar žiūrovai, visi vienbalsiai sakys: „Koks buvo geras spektaklis… kaip gera buvo kurti, žiūrėti…“. Mielieji, linkiu sėkmės visuose jūsų gyvenimo sumanymuose. Būkite tokie pat kūrybingi, energingi, atiduodantys visą save ir būsite sėkmės numylėtiniai“.

 

O IV klasių gimnazistų kuratorė Lina Viltrakienė net susigraudino: „Aš jus labai myliu. Aš buvau tvirtai pažadėjusi, kad kalbėdama neverksiu, bet… Šitie ketveri metai su jumis man buvo patys geriausi, įdomiausi, kokie tik gali būti, sutikus tokių nuostabių jaunų žmonių. Dėkoju jums už tai. Jūs nepakartojami ir patys mieliausi. Eikite savo keliu, kas norite nauju, kas norite pramintu, bet nebijokite išsukti iš kelio… Niekada neikite tuo keliu, kuris jums nėra mielas, nedarykite to, kas jums nepatinka. Atiduokite širdį ir jūs pamatysite, kad atgal gausite ne mažiau…“

Gimnazija garantuoja

 

„Ąžuolyno“ gimnazijos Tėvų klubo prezidentas Tomas Balkus, paprašytas papasakoti, kodėl savo dviem atžaloms ugdyti pasirinko būtent „Ąžuolyno“ gimnaziją, juokavo, kad pasakodamas bus šališkas, nes ir pats kažkada baigė šią mokslo įstaigą: „Ši mokykla sugeba paruošti savo mokinius gyvenimui, geba užtikrinti, kad jie egzaminus išlaikys aukštais balais ir taps universitetų studentais. „Ąžuolynas“ – puikus tramplynas norintiems studijuoti užsienyje. Tai, esu tikras, jau netrukus įgyvendins ir mano vyresnioji dukra Liepa. Ji jau yra įstojusi į aukštąją mokyklą Olandijoje, iš kitur dar negauti atsakymai, o paskui rinksimės geriausią variantą. Ji tikrai neliks Lietuvoje, nes nori rinktis retą ir ne visai moterišką specialybę – aeronautikos inžineriją. Statys kosminius laivus, palydovus, lėktuvus (juokiasi). Kur slypi „Ąžuolyno“ gimnazijos paslaptis? Didžiausias šios gimnazijos turtas – pedagogai, mokyklos administracija. Jų noras telkti bendruomenę ir lemia puikius rezultatus ateityje. Kai sutelktai dirba tiek vaikai, tiek mokytojai, tiek tėvai – rezultatai garantuoti“.

 

Moksleivė Meda tikino, kad „Ąžuolyno“ gimnazija klaipėdiečiams dažnai asocijuojasi su akademiniais rezultatais, „moksliuko“ stereotipais ar didele konkurencija. „Tačiau pirmiausia „Ąžuolynas“ – tai vieta, kur jaunas asmuo gali pažinti save ir suprasti, ko gyvenime trokšta ir kaip to pasiekti. Šioje mokykloje aš sugebėjau išsiaiškinti, koks žmogus aš noriu būti ir kaip turiu įsirašyti į visuomenę. Nors mokykloje skiriamas tikrai didelis dėmesys mokslui ir geriems rezultatams, visada esame skatinami neapsibrėžti ribų ir žiūrėti į savo galimybes plačiau, ieškoti kūrybiškosios savo dalies. Turbūt puikiausiai tai ir atskleidžia mūsų laidos šimtadienio renginys, kuris įrodė, jog ąžuolyniečiai ne tik gabūs matematikai ar fizikai, bet ir kūrybiškos, laisvos sielos žmonės, sugebantys sukurti aukšto lygio spektaklį.“

Paklydusių nebus

 

Gimnazistas Lukas: „Ąžuolyniečiai nėra statistiniai moksliukai, mokslų jūroje paskendę knygų graužikai. Mes kūrybingi. Kai kiekvieną dieną esi apsuptas žmonių, kurie geba tave motyvuoti, tu gali nuversti kalnus. „Dūmelių“ premjera tai ir parodė. Ar aš būsiu renginių vedėjas? Nežinau, bet būti scenoje man labai patinka. Aš pasikraunu nuo bendravimo su publika. Kuo būsiu – gyvenimas parodys. Gal dainuojantis ekonomistas (juokiasi)? Aš esu įsitikinęs, kad viskas bus gerai. Nė vienas baigęs „Ąžuolyno“ gimnaziją tikrai nepražus!“.

 

Nerija (pasakotoja): „Tikiuosi, kad šiandienos premjera parodė, kad „Ąžuolynas“ nėra moksliukų sambūris, o į šią mokyklą besiruošiantys jaunuoliai žinos, kad apie šią gimnaziją nereikia mąstyti su pernelyg rimtai nusiteikus. Nemanykite, kad čia tik mokslo labirintai ir knygų gūduma. Taip tikrai nėra. Mus supa nuostabi aplinka ir šaunūs mokytojai, kurie mus palaiko ne tik mokantis, bet ir mūsų kasdienybėje. Ak, baigusi gimnaziją tikiuosi tapti dainuojančia gydytoja!“.

 

Ainaras: „Mano ankstesnės mokyklos atstovai rekomendavo nesirinkti „Ąžuolyno“ gimnazijos, nes tai esanti stipri akademinė ugdymo įstaiga, kurioje aš prarasiu savo savitumą ir pan. Tačiau šie nuogąstavimai buvo visiškai nepagrįsti. Tikiuosi, spektaklis paneigė tokius mitus. Jei pats gali ir moki susikurti šventę – tai ji ir bus. Šiuo metu planuoju studijuoti ekonomikos ir politikos mokslus, o kaip nutiks – pažiūrėsime. Klausiate, ar nebūsiu aktoriumi, atsakau – spėju, kad politikoje aktorystė irgi gali praversti (juokiasi)“.

Dirbti su gabiausiais – atsakomybė ir įpareigojimas

 

Anot „Ąžuolyno“ gimnazijos direktorės Vilijos Prižgintienės, būsimieji gimnazistai į šią mokymosi įstaigą patenka įveikę lietuvių bei matematikos žinių ir gebėjimų patikrinimą.

„Tokiu būdu į gimnaziją atrenkami motyvuotesni, siekiantys mokslo žinių bei, kaip sakoma, labiau orientuoti į tiksliuosius mokslus. Tačiau kaip parodė spektaklis, mūsų moksleiviai gabūs ne tik tiksliesiems mokslams. Kita vertus, kai ugdomi motyvuoti, savo tikslų siekiantys moksleiviai, daugiau tikimasi ir iš gimnazijos, ypač iš pedagogų. Mokytojai turi daug ir atsakingai dirbti, labai stengtis. Mokykla orientuojasi į tai, kad mūsų auklėtiniams nepakanka bazinių žinių perteikimo, o būtina papildoma medžiaga, įvairesni moduliai, naujos veiklos. Ten, kur eina vidutinybės, – vidutiniškai ir pakanka arba tiesiog nesudaromos sąlygos atsiskleisti. O mūsų gimnazistai, beje, kaip ir tėvai, iš mūsų ir reikalauja daugiau nei įprastoje mokykloje. Beje, pirmieji mokslo metai naujokams tampa iššūkiu ir mokyklos bendruomenei – siekiame jiems padėti kuo sėkmingiau integruotis, nes skirtingose mokyklose – skirtingi mokymosi krūviai, medžiagos dėstymo tradicijos, o pas mus vaikai turi perimti „Ąžuolyno“ tradicijas. Bet kai nori – viskas pasiekiama“, – akcentuoja vadovė.

Stiprybė bendrystėje

 

„Ąžuolyno“ gimnazijos savitumas – bendruomeniškumas. Viena iš gimnazijoje įvardytų vertybių – būtent stipri gimnazijos bendruomenė. Labai skatinamos gimnazistų iniciatyvos.

„Jau trejus metus mokyklos auklėtiniai sėkmingai rašo ir teikia projektus miesto dalyvaujamajam biudžetui. Vienais metais gautas finansavimas „Ąžuolyno“ gimnazijos radijui, tad mes turime savo radijo laidas, kitais metais buvo įsigyta gimnazijos renginiams reikalinga apšvietimo įranga. Trečių metų projekto rezultatas – 3D spausdintuvas. „Mokiniai žino, ko reikia, kad gimnazija taptų dar patrauklesnė ir kryptingai siekia. Aišku, visa tai neįvyktų be mūsų talentingų pedagogų pagalbos. Mokytojai juos skatina, pritraukia ir palaiko. Tarkim, programavimo mokytoja Vaidilutė Žukauskienė palaiko gražius ryšius su buvusiais mokiniais, tad jie bendrauja su dabartiniais gimnazistais: pasakoja, kaip vyksta studijos ar kuo įdomi jų pasirinkta darbinė veikla. Kai atliekami tiriamieji kūrybiniai darbai – jų vertintojais tampa ir buvę gimnazijos auklėtiniai. Tas gražus pavyzdys ir patirtys tik skatina mūsų gimnazistus tobulėti. Moksleiviai tampa ir gimnazijos naujų tradicijų iniciatoriais ar renginių organizatoriais. Dabartinių ketvirtokų, kurie ir pristatė spektaklį „Dūmeliai“, iniciatyva 2022 m. rugpjūtį gimnazijoje gimė tradicija, skirta naujokams. Specialiai jiems buvo surengta stovykla su nakvyne mokykloje, kurios metu vyko ne tik užsiėmimai, susipažinimas su mokytojais, bet ir vakarinės diskotekos. Naujiems moksleiviams tai tapo puikiu startu naujoje vietoje, o mes, pedagogai, pastebime, kad jų santykis su visa mokyklos bendruomene ypatingas: jie puikiai bendrauja tiek su visos mokyklos gimnazistais, tiek su pedagogais. Gimnazijoje jie jaučiasi laisvai. Planuojame šią stovyklą kartoti kasmet, nes kiekvienais metais ketvirtadalis gimnazijos pasikeičia – ketvirtokai išeina, o jų vietą užima pirmokai“, – akcentuoja V. Prižgintienė.

„Ąžuolynas“ diktuoja tendencijas ne tik Klaipėdai

 

„Ąžuolyno“ gimnazijoje dirba unikalūs pedagogai. „Aš, kaip vadovė, jais labai džiaugiuosi ir lenkiu galvą… Jie labai atsidavę savo darbui. Tikri savo dalykų specialistai, turintys vienas aukščiausių kompetencijų Klaipėdoje. Net mokykloje atliktos gimnazistų nuomonių analizės rodo, kad auklėtiniai konstatuoja, jog pedagogai labai stengiasi. Tai geriausias mokinių įvertinimas ir paskata! Mūsų mokytojai turi papildomas konsultacijų valandas, tad visi pageidaujantys gali jomis pasinaudoti ir išsiaiškinti po pamokų likusias spragas. Mokytojai neskaičiuoja savo darbo valandų, o rengiantis konkursams, olimpiadoms, varžyboms– ypač neskaičiuoja į vaikus investuojamo laiko ir noriai dalinasi žiniomis. Fizikos mokytojas Saulius Žukauskas artėjant olimpiadoms į mokyklą ateina ir šeštadieniais, kad tik mokiniai kuo geriau pasiruoštų. Gimnazijos vadovui tokia komanda – didelė sėkmė ir atsakomybė“,– palaimingai rankomis skėsteli mokyklos vadovė.

 

Beje, „Ąžuolyno“ gimnazijos pedagogai prisideda prie vadovėlių rašymo ir taip diktuoja mokymosi tendencijas ir šalies mokykloms. „Lietuvių kalbos mokytojos ekspertės Violeta Dumčiuvienė ir Vilma Dulevičienė savo žiniomis dalinasi ne tik su mūsų gimnazistais, bet rašo ir lietuvių literatūros vadovėlius. Ir dabar, kai vyksta intensyvus pasirengimas dirbti pagal atnaujintas bendrojo ugdymo programas, mokytojos dirba, kad šalies I gimnazijos (devintų) klasių mokiniai galėtų mokytis iš naujų literatūros vadovėlių. Gimnazijos matematikos mokytoja ekspertė Vilija Šileikienė ir biologijos mokytoja ekspertė Giedrė Česnauskienė dalyvavo rengiant atnaujintas bendrąsias programas, o visi mūsų mokytojai teikia siūlymus ir rekomendacijas savo dėstomų dalykų programoms. Mokytoja Giedrė Česnauskienė taip pat yra vieno iš naujai rengiamų biologijos vadovėlių bendraautorė.

 

Gimnazijos pedagogai aktyviai dalyvauja projektuose. Džiaugiuosi, kad prieš keletą metų sulaukėme naujos ekonomikos mokytojos Ingos Greblikienės, kuri turėdama tarptautinių projektų rengimo patirties, to noriai ėmėsi ir „Ąžuolyne“. Per paskutinius metus įgyvendinome net keletą „Erasmus“ projektų, kuriuose dalyvavo ne tik mokytojai, bet ir moksleiviai. Džiugu, kad mokyklos auklėtiniams galime pasiūlyti kažką išskirtinio, ko kitose mokymosi įstaigose nerasite. Didžiuojamės, kad dėstytoja iš Klaipėdos universiteto Jūratė Derukaitė pas mus dėsto ispanų kalbą. Auklėtiniams patinka ši kalba, o viena iš mūsų auklėtinių ispanų kalbos pasimokiusi vos dvejus metus, laimėjo šalies ispanų kalbos vertėjų konkursą. Ispanų kalba – laisvai pasirenkamas dalykas, tačiau džiugu, kad mokiniams tai aktualu, nes turime išvykstančių mokytis į Ispaniją“, – pasakoja V. Prižgintienė.

 

Apie kiekvieną mokyklos mokytoją galima kalbėti daug ir įvairiai, nes visi – įdomios asmenybės, turinčios savitą dėstymo metodiką, atrandančios kelią į mokinių širdis. Kad tai nėra tušti žodžiai, įrodo aukšta „Ąžuolyno“ gimnazijos mokytojų kvalifikacija: reta mokykla gali pasigirti, kad joje dirba net 12 ekspertų, 29 metodininkai, 3 vyr. mokytojai. Kita vertus, reikia pasidžiaugti ir savo vadybine komanda – visi administracijos nariai dirba kaip darniai veikiantis mechanizmas, yra puikūs savo srities specialistai, kuriais besąlygiškai visada galiu pasikliauti“, – džiaugiasi direktorė Vilija Prižgintienė.

Natūraliai įsilieja į aukštąsias mokyklas

 

„Ąžuolyno“ gimnazijos atstovai sako, kad ši mokymosi įstaiga aktyviai, o ne formaliai bendradarbiauja su aukštosiomis mokyklomis ir šis procesas duoda puikių rezultatų.

 

„Bendradarbiaudami su Kauno technologijų universitetu nuo šių mokslo metų gimnazijoje turime dvi vadinamąsias KTU klases: viena skirta gilintis į gamtos mokslus (biologija, chemija), kita -išsamiau pažinti fiziką ir programavimą. Šiose klasėse besimokantys gimnazistai vyksta į Kauną, lankosi KTU laboratorijose, bendrauja su dėstytojais bei atlieka specialiai jiems skirtas užduotis. Graži bendrystė mus sieja ir su ISM tarptautiniu universitetu (Vilnius). Šis universitetas mūsų skirtoje patalpoje įrengė ekonomikos klasę. Taip įvertintas mūsų ekonomikos mokytojos ir gimnazistų dalyvavimas šio universiteto rengiamuose ekonomikos projektuose. „Ąžuolyno“ gimnazija tapo antrąja taip įvertinta mokykla šalyje (pirma klasė įrengta Kaune). Nuo 2005-ųjų bendradarbiaujame su Vilniaus universitetu. Mūsų auklėtiniai vyksta į šio universiteto laboratorijas, VU dėstytojai atvyksta pas mus. Bendradarbiaujant su VU Konfucijaus institutu gimnazistams siūloma rinktis mokytis kinų kalbą. Galime teigti, kad „Ąžuolyno“ gimnazijos auklėtiniai dar besimokydami Klaipėdoje natūraliai įsilieja į būsimas studijas arba bent jas „prisimatuoja‘ ir gali keisti savo planus. Jei jaunuolis nusprendžia, kad ši studijų kryptis jam netinka ir renkasi kitą – irgi geras rezultatas. Nereikia aukštosios mokyklos rinktis aklai“, – pataria geranoriškoji direktorė.

Pelnyta trečia vieta Lietuvoje

 

Paklausta apie „Ąžuolyno“ gimnazijos moksleivių gerus mokslų rezultatus, direktorė kukliai nutyla ir vardija akcentus. „Motyvuoti vaikai, dirba puikūs pedagogai, kurie tikri gimnazijos patriotai… Labiausiai mane džiugina tai, kad „Ąžuolyno“ gimnazistų rezultatai stabiliai aukšti. Vien kasmetiniais egzaminais moksleivių pasiekimų negali pasimatuoti, bet tai leidžia daryti išvadas apie visos gimnazijos bendruomenės darbo rezultatus. Pasak praėjusį pavasarį žurnalo „Reitingai“ paskelbto tyrimo, išanalizavus ne vienerių, o dešimties metų duomenis, „Ąžuolyno“ gimnazijai tarp šalies mokyklų skirta garbinga trečia vieta Lietuvoje: mūsų gimnazijos abiturientai per dešimtmetį pelnė net 865 šimtukus. Tai parodo, kad mūsų darbas nuoseklus, o ne vienerių metų sėkmė. Beje, pagal paskutinių penkerių metų duomenis, vidutiniškai mūsų abiturientai renkasi laikyti daugiau nei po 4 valstybinius egzaminus, kas irgi gana aukštas rodiklis“, – džiaugiasi V. Prižgintienė.

 

Natūralu, kad dauguma „Ąžuolyno“ gimnazijos abiturientų renkasi studijas šalies ar užsienio aukštosiose mokyklose. Dažnai „Ąžuolyno“ gimnazijos mokiniai renkasi bakalauro studijas Lietuvoje, o magistrantūrą – užsienyje. Labai daug ąžuolyniečių dar studijuodami Lietuvoje dalyvauja studijų mainų programose ir tokiu būdu išbando studijas svetur. Mūsų gimnazijos auklėtinių galima sutikti pačiuose geriausiuose Anglijos, Europos ar JAV universitetuose. „Tačiau būna, kad baigę gimnaziją moksleiviai renkasi savanorystę varganai gyvenančiose Afrikos ar Azijos šalyse. Anksčiau tai buvo retenybė, bet laisvėjant visuomenei tokių pavyzdžių pasitaiko vis dažniau“, – pasakoja mokyklos vadovė.

Laimingų ar sėkmingų žmonių kalvė

 

Buvusių „Ąžuolyno“ gimnazijos auklėtinių galima sutikti tarp žinomų šalies žmonių. Šią mokyklą baigė ir karantino metu apie pandemijos suvaldymą žiniasklaidai pasakodavęs Vaidotas Zemlys Balevičius, buvęs Sveikatos ekspertų tarybos narys, duomenų mokslininkas.

„Laidos „Labas rytas“ vedėja, kuri šiuo metu yra motinystės atostogose, Eglė Daugėlaitė pirmą interviu iš manęs ėmė dar kaip mūsų mokyklos žurnalistų būrelio narė, o aš jai juokiausi, kad žurnalistika jai labai tiktų. „Ąžuolyno“ gimnaziją baigė ir LRT Tyrimų grupės žurnalistas Mindaugas Aušra, kurio drąsūs straipsniai ne kartą drumstė mūsų politikų ar verslininkų ramybę. Mūsų auklėtinė ir visiems gerai pažįstama dainininkė Monika Liu. Sudėtinga visus išvardinti, bet visus labai mylime“, – juokiasi V. Prižgintienė.

„Kad mūsų auklėtiniai – tik moksliukai, stereotipas. Mes siekiame, kad kiekvienas vaikas atrastų save, o mokykla šiame kelyje jam kuo labiau padėtų. Beje, mūsų gimnazijos klasėms vadovauja ne šiaip mokytojai, o kuratoriai, atsakingi už visą tų metų klasių srautą. Su kuratorių atsiradimu gimnazijoje dar labiau išryškėjo dėmesys kiekvienam vaikui. Kuratorės pažįsta kiekvieną vaiką, žino jo poreikius ir problemas. Jų misija svarbi: dalykų mokytojai gali koncentruotis į dėstomą dalyką, o vaikų rūpesčius, pamokų lankomumą pasiruošusios padėti spręsti kuratorės. Smagu, kad mums pavyko surasti žmonių, sutikusių tapti kuratoriais, nes kaip mes juokaujame, čia vienai mamai tenka po 150 ir daugiau vaikų. Tuo džiaugiasi ir mūsų auklėtinių tėvai. Problemų pasitaiko visur, bet viena iš svarbiųjų mūsų misijų – rasti laiko vaikus pagirti, paskatinti, pasidžiaugti teigiamais pokyčiais. Vaiko psichologinė būsena – mūsų prioritetas. Norisi, kad „Ąžuolyno“ gimnazija juos išugdytų laisvais, laimingais žmonėmis, turinčiais kritišką požiūrį, nebijančiais išsakyti savo nuomonę, gebančiais argumentuotai diskutuoti. Juk jie ateina pas mus dar būdami vaikais, o išeina suaugę ir subrendę žmonės. Sėkmė aplanko nebijančius keistis. Nebijančius iššūkių ar nesėkmių. Juk kiekviena nesėkmė – kelias į sėkmę“, – sako V. Prižgintienė.

Mielai sutinkame pasidalyti „Švietimo naujienų“ svetainėje skelbiamais tekstais ir nuotraukomis, tik prašome nurodyti informacijos šaltinį ir autorius.