Kėdainių „Ryto“ progimnazijoje įgyvendinami „Erasmus+“ projektai

Mūsų – Kėdainių „Ryto“ progimnazijoje dar nebuvo tokio aktyvaus tarptautinio bendradarbiavimo. Šiais mokslo metais įgyvendiname net šešis „Erasmus+“ projektus. Trys projektai artėja prie pabaigos, vieną vykdome antrus metus ir du projektus pradėjome šį rugsėjį. Naujieji projektai labai skirtingi, tačiau labai įdomūs. Pavyzdžiui, projekto „T. A. L. E. S.“ veiklos, skirtos gyvenimo įgūdžių ir emocinio intelekto ugdymui, o projekto „R. I. V. E. R. S.“ – pažinti ir suvokti ekologinę ir kultūrinę upių svarbą aplinkai.

 

Kai ankstyvą šių metų pavasarį teikėme paraiškas „Erasmus+“ projektų konkursui ir planavome veiklas, nežinojome, kad dėl pandemijos taip pasikeis situacija ne tik Europoje, bet ir visame pasaulyje. Įvertinę tarptautinių projektų įgyvendinimo patirtį, nusprendėme teikti tą projekto paraišką, kurį koordinuosime patys. Mums pavyko. „Ryto“ progimnazijos darbo grupės ir tarptautinės komandos pastangomis sukūrėme projektą „Gyvenimo įgūdžių ir emocinio intelekto ugdymas“ (T. A. L. E. S.), kurio koordinatoriais ir tapome. Norime pasidžiaugti projekto partneriais iš Bulgarijos, Turkijos, Graikijos, Rumunijos ir Serbijos. Tai aktyviai dirbanti, bendradarbiaujanti ir siekianti bendrų tikslų komanda.

Negalime vykti į projekto partnerių susitikimus, tačiau sistemingai bendraujame virtualiai ir įgyvendiname suplanuotas veiklas. Visų šalių mokyklose-partnerėse jau įvyko projekto logotipo konkursai ir tarptautinis balsavimas. Sveikiname partnerius iš Turkijos Akhisaro privačios vidurinės mokyklos, jų ženklas tapo oficialiu projekto „T. A. L. E. S.“ logotipu.

 

Projekte dalyvaujančių mokyklų mokiniai parengė savo šalies, miesto ir mokyklos pristatymus. Nuotaikingą filmuką sukūrėme ir mes. Mums svarbu žinoti, kaip progimnazijoje jaučiasi vaikai. Todėl viena iš pirmųjų veiklų – apklausa „Patyčios: kokia situacija mūsų mokyklose?“. O aptarti situacijas, kurias pastebi ar kuriose dalyvauja vaikai, skirta veikla „Empatijos galia“. Kūrėme šūkius-iliustracijas „Prieš patyčias“.

Galime stebėti visų šalių-partnerių mokyklų bendraamžių kūrybinius darbus, nes aktyviai veikiame „eTwinning“ platformoje.

 

Virtuali erdvė, šiuo sudėtingu laikotarpiu, tapo pagrindine bendravimo priemone. Kad veiklos taptų dar įvairesnės, o pristatymai įdomesni ir spalvingesni, mūsų progimnazijos mokytojų komanda nenustoja mokytis. Dalyvavome seminare „Bendravimas ir bendradarbiavimas „TwinSpace“ erdvėje“, išmokome naudotis naujais projektų medžiagos pateikimo ir bendravimo su partneriais įrankiais. Įgytas žinias jau skubame perduoti mokiniams, ir viliamės, kad su projekto partneriais galėsime susitikti jų mokyklose bei sulauksime atvykstant į mūsų progimnaziją.

 

Projekto „T.A.L.E.S.“ įgyvendinimo grupės inf.

Mielai sutinkame pasidalyti „Švietimo naujienų“ svetainėje skelbiamais tekstais ir nuotraukomis, tik prašome nurodyti informacijos šaltinį ir autorius.