Fizinio ugdymo(si) kultūra: tarp patyrimo ir prasmės atradimo

Judėjimas yra universalus visų kultūrų raidos veiksnys, o fizinis aktyvumas yra svarbus sveikatos ir gerovės aspektas. Fizinis aktyvumas suteikia ne tik galimybę ugdytis fizinius įgūdžius ir tobulinti fizines ypatybes, bet ir atrasti judėjimo prasmę ir vertę. Prasmingos vaikų ir jaunimo patirtys fizinio ugdymo ir sporto srityje apima darnius santykius, iššūkių įveikimą ir patiriamą malonumą, mokymosi ir pažinimo džiaugsmo atradimą. Konferencijos metu siekiama suburti fizinio ugdymo ir sporto tyrėjus ir praktikus aptarti prasmingo vaikų ir jaunimo įsitraukimo į fizinio aktyvumo veiklas.

Renginys vyks spalio 21 d. nuotoliniu būdu, pradžia 11:00 val.

 

Programa:

  • „Pabėgti iš galvos“ ar stengtis nepersistengti: stresas, įtampa ir fizinio aktyvumo pasirinkimai (J. Kučinskas)
  • Kaip fizinis ugdymas vaikystėje gali pagerinti gyvenimo kokybę? (E. Kemerytė-Ivanauskienė)
  • Ar/ kaip motyvuoja prasmingos fizinio ugdymo(si) patirtys? (S. Poteliūnienė)
  • Kūno ir proto vienovės tyrinėjimai: kaip ugdyti kūno intelektą? (S. Sabaliauskas)
    Fizinio raštingumo, asmeninių ir sportinių kompetencijų ugdymo(si) dermė (D. Gražulis)

 

REGISTRACIJA

Prisijungimo nuoroda siunčiama užsiregistravusiems el. paštu.

 

Dalyvavimo pažymėjimai siunčiami pasibaigus mokymams registracijoje nurodytu elektroniniu paštu.

 

Projektas bendrai finansuojamas Sporto rėmimo fondo lėšomis, kurį administruoja Švietimo mainų paramos fondas.

 

Organizatorių inf.

Mielai sutinkame pasidalyti „Švietimo naujienų“ svetainėje skelbiamais tekstais ir nuotraukomis, tik prašome nurodyti informacijos šaltinį ir autorius.

Komentarai (3)