Biržų „Aušros“ pagrindinės mokyklos mokytojų profesinių kompetencijų tobulinimas pagal „Erasmus+“ programą

Gegužės 2–12 d. Biržų „Aušros“ pagrindinės mokyklos mokytojų komanda, įgyvendindama „Erasmus+“ projekto „Integrating Innovation and Ict Tools to School Curriculum“ pirmąją dalį, tobulino skaitmeninio raštingumo kompetencijas Turkijoje (CEKDEV International Education Development Academy). Projekto tikslas – užtikrinti, kad kiekvienas dalyvaujantis mokytojas ugdymo(si) procese taikytų bent kelis inovatyvius „Web 2.0“ įrankius. Programa „Erasmus+“ siekiama kurti inovatyvius rezultatus drauge su tarptautiniais partneriais įgyvendinant bendras iniciatyvas, kuriomis Europos lygmeniu skatinamas bendradarbiavimas, tarpusavio mokymasis ir keitimasis patirtimi. Taip pat stiprinama organizacijų veiklos kokybė, dalyvių gebėjimas dirbti tarptautiniu mastu, siekiama modernizuoti švietimo ir mokymo sistemas.

 

 

Mokymuose kartu su mokytojų komandomis iš Slovakijos ir Makedonijos mokytojai praktiškai išbandė 27 „Web 2.0“. įrankius: „Coggle“, „Voki“, „Renderforest“, „Cram“, „Genially“ ir kt. Naudodamiesi jais, kūrė įvairių pamokų užduotis, testus, filmukus, avatarus, apklausas, pateiktis ir išbandė kitus įtraukius ir inovatyvius mokymo(si) metodus mokinių motyvacijai, įtraukčiai ir pažangai didinti. Susipažino su kriptografija, per komandinį darbą su mokytojais iš Slovakijos išbandė slaptažodžių šifravimo būdus, pagilino žinias apie internetinį saugumą. Visi mokymai vyko anglų kalba, tad mokytojai patobulino anglų kalbos gebėjimus.

 

Po įdomių ir intensyvių mokymų pedagogai turėjo galimybę plėtoti tarpkultūrinę kompetenciją, aplankyti Turkijos architektūros paminklus, muziejus, parkus ir kitas lankytinas vietas, paragauti nacionalinių turkų patiekalų. Ši patirtis suteikė naujų idėjų.

 

Biržų „Aušros“ pagrindinės mokyklos komanda

Mielai sutinkame pasidalyti „Švietimo naujienų“ svetainėje skelbiamais tekstais ir nuotraukomis, tik prašome nurodyti informacijos šaltinį ir autorius.