Antrasis „Erasmus+“ tarptautinio projekto susitikimas Atėnuose, Graikijoje

Rugilė Dikšaitė
IIG klasės mokinė

Spalio 17–21 dienomis Šiaulių r. Meškuičių gimnazijos IIG klasės mokiniai Simona Karbauskaitė, Rugilė Dikšaitė, Gvidas Klimas bei IVG klasės mokiniai Matas Radzevičius, Dovydas Ričardas Šimkus, anglų kalbos mokytoja Jurga Bučnienė ir gimnazijos sekretorė Sigita Regina Daraškienė apsilankė Graikijoje, Atėnuose įsikūrusioje 2nd Lyceum of Nea Ionia gimnazijoje, kurioje antrą kartą turėjo galimybę susitikti su tarptautinio „Erasmus+“ projekto „Mixing & Enriching us” dalyviais iš Graikijos, Ispanijos, Rumunijos ir Italijos.

Pirmą projekto dieną vykome metro į mokyklą, kur susitikome projekto partneriais ir jau draugais tapusiais graikais. Mokykloje visos šalys partnerės pristatė savo šalis bei miestelius, įteikėme vieni kitiems dovanas, na o vėliau susitikome su regiono, kuriame yra įsikūrusi mokykla, mere. Lankėmės liaudies muziejuje.

Antra diena Atėnuose buvo skirta kultūrinėms-pažintinėms veikloms. Mūsų komanda, kartu su partneriais, lankėsi Akropolio muziejuje bei apžiūrėjome didingąjį architektūrinį ansamblį – Akropolį, kuris paliko neišdildomą įspūdį. Be to, vaikščiojome istoriniame Plakos rajone, kuris yra įsikūręs Akropolio papėdėje. Po visų veiklų leidome laiką su projekto dalyviais iš Graikijos Ispanijos, Italijos ir Rumunijos.

Trečią dieną metro keliavome į mokyklą. Mokykloje visi projekto dalyviai pristatė savo šalies mitologiją ir liaudies tradicijas. Vėliau su mobilumo šeimininkais graikais keliavome paragauti jų tradicinio valgio „souvlaki“. Vakarop keliavome atgal į mokyklą, kurioje šeimininkai mums pristatė savo tradicinius rūbus, mokėmės šokti graikų tradicinį šokį „Sirtakį“, ragavome tradicinių valgių ir desertų, na o vakaras baigėsi diskoteka.

Ketvirtą dieną autobusu keliavome į kurortinį Nafplijos miestą, įsikūrusį Argo įlankos pakrantėje. Pirmiausia aplankėme įspūdingąjį Korintos kanalą, vėliau – senovinį Epidavrus teatrą bei kitas archeologines vietas. Dienos pabaigoje kopėme į Palamidi pilį.

Penktą dieną pradėjome keliaudami į Atėnų archeologinį muziejų, kur grožėjomės įspūdingais, gilia Graikijos senove dvelkiančiais, eksponatais. Prie Atėnų parlamento rūmų stebėjome, kaip keičiasi parlamento sargyba, vėliau lankėmės netoliese esančiame botanikos sode, kuriame grožėjomės palmėmis ir kitais retais augalais. Vakarop susitikome su visais projekto dalyviais atsisveikinimo vakarėlyje. Vakarą praleidome kupini įspūdžių, prisifotografavome nuotraukų atminčiai, prisijuokavome, puikiai praleidome laiką. Atsisveikinome ir keliavome į savo viešbutį pailsėti ir ruoštis kitos dienos skrydžiui atgal į savo gimtąją šalį.

Finansinę paramą projektui suteikė Europos sąjunga.

Mielai sutinkame pasidalyti „Švietimo naujienų“ svetainėje skelbiamais tekstais ir nuotraukomis, tik prašome nurodyti informacijos šaltinį ir autorius.