Viktorina „Garsų karalystė“

Agnė Žiedelienė, Ernesta Untulienė
,
logopedės

Kalba – tai langas į garsų pasaulį, neatsiejama žmogaus gyvenimo dalis. Kalba mums leidžia bendrauti su kitais: dalytis žiniomis, mintimis, jausmais, prisiminimais. Ugdydami vaikus, turinčius įvairių kalbos, kalbėjimo ir komunikacijos sutrikimų, suprantame, kad labai svarbu užduotis pateikti kuo įvairiau ir įdomiau. Ieškant netradicinių, priimtinų ir įdomių ugdymo formų ir būdų, buvo inicijuota kalbos viktorina, skirta skirtingų kalbinių gebėjimų turintiems priešmokyklinukams. Viktorina, kaip ugdymo metodas, svarbi vaikų žinioms patikrinti, įvairioms kompetencijoms ugdyti.

 

Lapkričio 14 d. Vilniaus lopšelyje-darželyje „Aitvaras“ vyko priešmokyklinukų, turinčių skirtingų kalbinių gebėjimų, kalbos viktorina „Garsų karalystė“. Kalbos viktoriną organizavo ir vedė Vilniaus lopšelio-darželio „Aitvaras“ logopedė Agnė Žiedelienė ir Vilniaus lopšelio-darželio „Gabijėlė“ logopedė Ernesta Untulienė. Viktorinoje dalyvavo keturios komandos: iš Vilniaus lopšelių-darželių „Gabijėlė“, „Saulėgrąža“ ir dvi komandos iš lopšelio-darželio „Aitvaras“. Viktorinos tikslas – skatinti ugdymo įstaigų bendruomenes bendrauti ir bendradarbiauti ieškant netradicinių ugdymo formų ir būdų, pritaikyti juos ugdymo procese.

 

Renginio pradžioje visus dalyvius pasveikino Vilniaus lopšelio-darželio „Aitvaras“ „Vijurkų“ grupės ugdytiniai su dainele „Rudeniniai aitvarai“, pristatė edukacinį žaidimą „Arkliukai“. Kalbos viktorinos dalyviai kartu su varlytėmis Agne ir Ernesta atliko artikuliacinę liežuvio mankštą. Keliaudami po „Garsų karalystę“ visi kartu pamankštino pirštukus žaisdami pirštukų žaidimus. Atlikus visas mankšteles prisistatė komandos ir komandų kapitonai. Dalyviai atliko įvairias užduotis (skiemenavimas, pirmo žodžio garso nustatymas, priešingi žodžiai, garsų diferenciacija, daiktų rūšiavimas pagal garsą, ketvirtas nereikalingas, žodyno turtinimas).

 

Renginio pabaigoje visi dalyviai buvo apdovanoti dovanomis ir diplomais. Dalyviai buvo kupini laimės, gerų emocijų ir šiltų prisiminimų. Buvo naudinga bendrauti ir bendradarbiauti su kitos įstaigos specialiste organizuojant bendrą kalbos viktoriną. Tikimės, kad ši kalbos viktorina, skirta skirtingų kalbinių gebėjimų turintiems priešmokyklinukams, taps kiekvienų metų tradicija. Matydamos vaikų šypsenas, geras emocijas ir sužadintą norą mokytis, suprantame, kad tai buvo naudinga ir pravartu.

Mielai sutinkame pasidalyti „Švietimo naujienų“ svetainėje skelbiamais tekstais ir nuotraukomis, tik prašome nurodyti informacijos šaltinį ir autorius.

Komentarai (4)

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *