Vaikų laiškai pavasariui

Aušra Jankaitienė
,
priešmokyklinio ugdymo mokytoja

Šiuolaikinėje visuomenėje vaiko kūrybiškumo ugdymas neatsiejamas nuo visapusiško asmenybės ugdymo. Vaikai nuo prigimties yra kūrybingi, tik reikia neslopinti jų noro fantazuoti, įgyvendinti idėjas ir leisti būti spontaniškais.

 

Vykdant ugdymą nuotoliniu būdu Papilės Simono Daukanto gimnazijos ikimokyklinio ugdymo skyriuje „Kregždutė“ didelis dėmesys skiriamas vaikų kūrybiškumo ugdymui. Pastebime, kad nuotolinis ugdymas tik dar labiau paskatino bendruomeniškumą, kūrybą, prisidėjo prie aktyvesnio, gilesnio ir nuodugnesnio pavasario pabudimo stebėjimo. Ypač tai atsiskleidė vykdant projektą „Nuo raidelės prie žodelio“. Pavasario projekte dalyvavo visa darželio bendruomenė – ugdytiniai, jų tėveliai, seneliai bei kiti šeimos nariai. Stebėjome bundančią gamtą, sugrįžusius paukščius, bandėme „užuosti“ pavasarį gėlių žieduose. Mokėmės išgirsti žodžio pirmą garsą ir priskirti jį raidei. Mažieji darželio vaikai mokėsi užrašyti savo vardą panaudojant pavasario žalumynus ir gėles. Veiklų metu mokėsi žodžio „pavasaris“ raideles. Priešmokyklinės grupės ugdytiniai sukūrė nuostabius ir kvepiančius laiškus pavasariui. Šio projekto metu patyrėme geras emocijas, daugiau laiko leidome gryname ore.

Kartu su logopede ugdytiniai aktyviai atliko projekto veiklas individualiuose ir grupiniuose užsiėmimuose.

Pasidžiaukime laiškais pavasariui.

 

Mielai sutinkame pasidalyti „Švietimo naujienų“ svetainėje skelbiamais tekstais ir nuotraukomis, tik prašome nurodyti informacijos šaltinį ir autorius.