STEAM projektas technologijų pamokose

Laima Gužienė
,
Kauno r. Šlienavos pagrindinės mokyklos technologijų mokytoja

Kauno rajono Šlienavos pagrindinėje mokykloje nuotolinis mokymas vyksta sklandžiai ir išradingai, mokiniai savarankiškai įgyvendina įvairius projektus, reikalaujančius kūrybinių sprendimų ir išradingumo.

Vienas iš projektų – tai 7 klasės mokinių vykdytas STEAM projektas „Velykinis meduolis“. Vykdant šį projektą „Moodle“ bei „Zoom“ platformose mokiniai susipažino su druska, jos savybėmis, maistine verte, atsiradimo istorija, žiūrėjo įvairius vaizdo įrašus, studijavo teoriją. Tada atėjo ir praktinių užsiėmimų metas. Jaunieji kūrėjai technologijų pamokų metu eksperimentavo su druskine tešla, ją maišė, minkė, spalvino maistiniais dažais, ieškojo įvairių meninių sprendimų ir lipdė kiekvienas savo kūrinį, susijusį su pavasariu ir pavasario šventėmis. Mokinių refleksija su pozityviomis mintimis ir teigiamais įsivertinimais paskatino organizuoti daugiau integruotų pamokų ir STEAM projektų. Šis projektas, vykdytas nuotoliniu būdu, padėjo mokiniams įgyti daugiau savarankiškumo, aktyviai ir kūrybingai veikti, drąsiai generuoti idėjas ir nebijoti jų įgyvendinti.

 

Nuotolinis mokymasis – tai individualus mokinio mokymasis, kuris tikrai gali ir turi būti sėkmingas, jei į jį žvelgsime kūrybiškai.

Mielai sutinkame pasidalyti „Švietimo naujienų“ svetainėje skelbiamais tekstais ir nuotraukomis, tik prašome nurodyti informacijos šaltinį ir autorius.