Skaitmeninių įrankių panaudojimo galimybės integruotose STEAM veiklose

Šiaulių „Romuvos“ progimnazija šiais mokslo metais vykdo „Erasmus+“ KA1 projektą „STEAM ugdymo plėtra mokykloje – aktyviam ir motyvuotam mokymuisi“. Projekto siekiamybės – ugdyti kūrybingą, inovatyvią, gebančią nuolatos mokytis ir tobulėti, ieškančią naujovių asmenybę. Todėl ir pats mokytojas turi būti kūrybingas, siekiantis tobulėjimo, pasiruošęs padėti mokiniams įgyvendinti savo poreikius. Šiuolaikinė karta labiau mėgsta mokytis veikdami, o ne klausydami ar skaitydami, todėl STEAM ugdymo veiklos, kaip ir technologijos, tapo neatsiejama šiuolaikinio mokymosi proceso dalimi. STEAM ugdymo ir technologijų sintezė sudaro sąlygas ugdyti motyvuotą, besidomintį naujovėmis mokinį.

 

Reaguodamos į kasdien besikeičiančius informacinės visuomenės pokyčius, birželio 6 d. informacinių technologijų mokytoja Rita Nemanienė, pradinių klasių mokytoja Laura Palivonienė ir anglų kalbos mokytoja Žana Bareikienė supažindino Šiaulių „Romuvos“ progimnazijos pedagogų bendruomenę su naujausiomis informacinių technologijų tendencijomis ir galimybėmis panaudoti skaitmeninius įrankius integruotose STEAM veiklose. Seminare dėmesys buvo telkiamas į skaitmeninių mobiliųjų įrenginių naudojimą mokyklose. Per mokymus buvo aptartos programos, apimančios skirtingą turinį ir veiklas, skatinančias mokymąsi, bendravimą ir savęs vertinimą, grįžtamąjį ryšį (rašymas bendradarbiaujant, skaitmeninė fotografija, vaizdo įrašai, garso naudojimas, pateikimo programos, įvertinimas, vertinimas, žaidimų paieška ir kt.).

 

Tai buvo gerosios patirties sklaidos renginys vykdant „Erasmus+“ STEAM ugdymo plėtros mokykloje – aktyviam ir motyvuotam mokymuisi“ mobilumo veiklas ir dalijantis įgyta patirtimi iš „Digital STEAM“ kursų Estijoje, sudaromos sąlygos mokytojams įgyti žinių ir praktinių gebėjimų, leisiančių veiksmingiau organizuoti integruotas STEAM mokymo(si) veiklas, pasitelkiant inovatyvius skaitmeninius įrankius.

Mokytojai susipažino su „Storyo.com“, „PicPac“, „WhatsApp“, „EdShelf.com“ skaitmeniniais įrankiais ir įgijo praktinių darbo įgūdžių, panaudodami juos ugdymo procese. Seminaro dalyviai bendradarbiavo, nagrinėdami ir įsisavindami pasirinktų programų galimybes, reflektavo, pasitelkdami „Apskritojo salo“ diskusijų metodą.

 

Šiaulių „Romuvos“ progimnazijos inf.

Mielai sutinkame pasidalyti „Švietimo naujienų“ svetainėje skelbiamais tekstais ir nuotraukomis, tik prašome nurodyti informacijos šaltinį ir autorius.