Respublikinis kūrybinių darbų konkursas „Žydintis medis“

Epidemija pakoregavo visų žmonių gyvenimus ir planus. Nors atšaukta daugybė susitikimų, konkursų ir kitų veiklų, karantino metu atrastas nuotolinis mokymo ir bendravimo būdas suteikė naujų galimybių atsiskleisti kūrybingiems vaikams, ugdyti ir puoselėti mokinių gilesnį meninį ir netradicinį raiškos būdą bei priemones, atskleisti save įvairiomis meno priemonėmis, skatinti mokinių integruoto ugdymo metodus.

 

Šių metų vasario–gegužės mėn. Kėdainių Juozo Paukštelio progimnazija organizavo respublikinį pradinių klasių mokinių kūrybinių darbų konkursą „Žydintis medis“. Kompetentingai komisijai darbus pateikė mokiniai iš visos Lietuvos. Sulaukėme net 265 mokinių darbų! Juose jaunieji menininkai perteikė savo mažas ir dideles, vaikiškas ir ne visai vaikiškas, iš kasdienybės ir iš pasakų pasaulio atkeliavusias mintis, svajas ir viltis.

 

Kėdainių Juozo Paukštelio progimnazija nuoširdžiai dėkoja visiems, tokiu nelengvu laikotarpiu radusiems laiko ir jėgų dalyvauti konkurse. Vertinimo komisija, susipažinusi su atsiųstais piešiniais ir įvertinusi visus darbus, paskelbė nacionalinio piešinių konkurso nugalėtojus.

 

Nugalėtojų sąrašą ir virtualius albumus rasite Kėdainių Juozo Paukštelio progimnazijos interneto svetainėje https://www.paukstelio.kedainiai.lm.lt/.

 

1 vieta 1 klasių amžiaus grupėje

K. Žukaitytė, 7 m. (mokytoja R. Sondaitė-Bunevičienė, Klaipėdos karalienės Luizės jaunimo centro dizaino studijos „Kukutis“)

1 vieta 2 klasių amžiaus grupėje

K. Kvedaras, 2 kl. (mokytoja E. Venclovienė, Kėdainių dailės mokykla)

 

1 vieta 3 klasių amžiaus grupėje

G. Kucinaitė, 3 kl. (mokytoja R. Sondaitė-Bunevičienė, Klaipėdos karalienės Luizės jaunimo centro dizaino studija „Kukutis“)

1 vieta 4 klasių amžiaus grupėje

D. Kasperavičiūtė, 4 kl. (mokytoja E. Knezevičienė, Kėdainių dailės mokykla)

 

Kėdainių Juozo Paukštelio progimnazijos inf.

Mielai sutinkame pasidalyti „Švietimo naujienų“ svetainėje skelbiamais tekstais ir nuotraukomis, tik prašome nurodyti informacijos šaltinį ir autorius.