Pažintinė-žaidybinė veikla „Ir suskrido paukšteliai“

Virginija Grišiuvienė, Loreta Kondratavičienė
,
Šiaulių l.-d. „Žirniukas“ priešmokyklinio ugdymo pedagogės

Priešmokyklinio amžiaus vaikai reaguoja į skirtingus kvapus, garsus, skonius ir liečiamus paviršius. Nuotolinis ugdymas skatina vaikus dar geriau pažinti artimiausią aplinką, kurioje jie veikia, žaidžia, ilsisi, valgo, miega… Vaikams nuolat kyla daugybė klausimų apie aplinkinį pasaulį: kas, kaip, kodėl, iš ko padaryta? Taigi, Šiaulių lopšelio-darželio „Žirniukas“ priešmokyklinukai gavo užduotį: iškirpti iš popieriaus paukščio siluetą ir jį „nutupdyti“ ant pačių netikėčiausių paviršių. Taip vaikų (kai kam padedant artimiesiems) sukurti „paukščiai“ tūpė ant grindų, kilimo, sienų, paveikslų, kankorėžių, kiaušinių, žaislų ir kt. Kai kurie vaikai „paukštelius“ nuskraidino į kiemą ir „sutupdė“ ant žaliuojančios žolės, žydinčių gėlių, namo sienos, akmenų… Priešmokyklinukai turėjo galimybę dar kartą įsitikinti, kad juos supančioje aplinkoje yra daug spalvų, atspalvių, raštų, lygių ir gruoblėtų, švelnių ir šiurkščių paviršių, kad aplinka, kurioje gyvename kasdien suteikia galių ieškoti, tyrinėti, atrasti.

 

Mielai sutinkame pasidalyti „Švietimo naujienų“ svetainėje skelbiamais tekstais ir nuotraukomis, tik prašome nurodyti informacijos šaltinį ir autorius.