„Pažinimo medžio“ mokykla mokslo metus pradės su pirmąja 9 klase

Mokyklų ir darželių tinklas „Pažinimo medis“ naujuosius mokslo metus pasitiks kartu su pirmaisiais devintokais – mokykla žengia pirmąjį žingsnį link gimnazijos.

Mokyklos įkūrėja ir direktorė Audronė Kancė-Grdzelišvili sako, kad tai natūraliai atėjęs sprendimas mokyklai augant. „Mūsų mokyklos filosofija – augti kartu su vaikais nuo darželio, todėl vaikus mums patikintys tėvai jau kurį laiką ragino nuosekliai eiti toliau ir formuoti gimnaziją“, – sako ji.

 

Mokykloje ypač pabrėžiamas vaiko kaip lygiavertės asmenybės auginimas ir saugios bei sveikos aplinkos užtikrinimas siekiant pasirengti ateities gyvenimui, o ne egzaminams.

„Auginame vaikus, kurių nepakeis robotai, tam reikia ne tik žinių, bet ir išlavintų tam tikrų kompetencijų, pavyzdžiui, komunikavimo, kūrybiškumo, verslumo, atsakingumo ir pan., mišinio“, – teigia direktorė.

Mokykloje vaikai nėra skatinami konkuruoti vieni su kitais, o tik lygintis su pačiais savimi praeityje, dabar ir ateityje. Psichologės ir ekonomistės kvalifikaciją turinti direktorė teigia, kad mato prasmę leisti mokiniams patirti ir sėkmes, ir nesėkmes, taip auginant vidinę motyvaciją, drąsą būti netobuliems, iniciatyvumą ir savarankiškumą.

„Dalykų integravimas, verslumo ugdymas per praktinius įgūdžius, fenomenų analizė, STEAM pakraipa, kritinio mąstymo, komandinio darbo ir argumentavimo įgūdžiai formuoja asmenybes, kurios ne ko nors lauks iš gyvenimo, o pačios prisiims atsakomybę ir ieškos sprendimų“, – pastebi A. Kancė-Grdzelišvili.

Paskutiniai keleri metai mokykloje – svarbių įgūdžių formavimo ir pasirinkimų metas, todėl stipriai dirbama ir su akademine sritimi, ir su socialiniais bei emociniais įgūdžiais. Tai pirmoji ir kol kas vienintelė Lietuvos mokykla, kuri ugdymo ir organizacijos valdymo procese nuosekliai ir sėkmingai taiko grynuosius individualiosios psichologijos metodus. Individualioji psichologija problemų keliantį vaikų elgesį stengiasi suprasti ir su juo dirbti per netinkamų tikslų pažinimą ir koregavimą.

 

Nuoseklios metodikos leidžia mokytojams geriau valdyti klasę, atspindėti vaikų poreikius bei apsaugoti save nuo perdegimo. „Mes sakome, kad tik asmenybės gali išugdyti asmenybes, todėl tikime, kad per asmeninį ryšį, lygiavertiškumą pasiekiami geresni asmeniniai rezultatai“, – įsitikinusi mokyklos vadovė.

 

Cituojant prašome nurodyti informacijos šaltinį.

 

Mokyklos „Pažinimo medis“ inf.

Mielai sutinkame pasidalyti „Švietimo naujienų“ svetainėje skelbiamais tekstais ir nuotraukomis, tik prašome nurodyti informacijos šaltinį ir autorius.