Netradicinis mokymasis džiugina

Sausio viduryje į Klaipėdos r. Gargždų „Vaivorykštės“ gimnaziją rinkosi svečiai: dėstytojai iš Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU), vietiniai gimnazistai ir mokiniai iš Veiviržėnų Jurgio Šaulio gimnazijos bei Klaipėdos Ernesto Galvanausko profesinio mokymo centro. Susirinkusiuosius sveikino „Vaivorykštės“ gimnazijos direktorė Irena Pintverytė ir renginio sumanytoja bei organizatorė Raimonda Mankevičienė, smagiai kolegialiam darbui nuteikė muzikos mokytojos metodininkės Jūratės Surblienės vadovaujamo skudutininkų ansamblio muzikos garsai.

VGTU nuotolinio ugdymo platformos kūrybinių dirbtuvių „Ateities inžinerija“ tikslas – panaudojant šiuolaikinių technologijų ir nuotolinės mokymo formos privalumus, suteikti mokiniams papildomas galimybes gilinti savo žinias ir jas kompleksiškai taikyti inžinerijos, informacinių technologijų, gamtos mokslų srityse.

 

Entuziastingai nusiteikę kūrybinių dirbtuvių dalyviai pradėjo darbą keturiose grupėse. VGTU „Ateities inžinerijos“ konsultantė prof. dr. Marija Burinskienė supažindino mokinius su „Darnios aplinkos plėtra“ moduliu. „Darnų pastatą“ pristatė dr. Rūta Mikučionienė. Pasirinkusieji „Aplinkos apsaugą“ su doc. dr. Egle Marčiulaitiene atliko kvapų, mobiliųjų telefonų elektromagnetinio lauko tyrimus, gvildeno aplinkos apsaugos problemas. Doc. dr. Eugenijus Paliokas pristatė modulį „Bitkoinai: virtualiųjų valiutų technologijos“. Dirbdami grupėmis mokiniai sėmėsi naujų žinių ir idėjų. Šiuos modulius „Vaivorykštėje“ koordinuos gimnazijos geografijos vyresnioji mokytoja Jurga Venckauskienė, fizikos vyresnioji mokytoja Neringa Pilipauskienė, biologijos mokytoja metodininkė Raimonda Mankevičienė ir informatikos mokytoja metodininkė Regina Šukienė. Veiviržėnų Jurgio Šaulio gimnazijos mokiniams talkins biologijos mokytoja metodininkė Diana Vepštienė, informacinių technologijų mokytoja metodininkė Ramutė Stankaitienė ir geografijos mokytoja Ugnė Kuraitė.

Gintauto Našlėno nuotr.

Po netradicinės veiklos „Vaivorykštės“ IIb klasės gimnazistas Liudas Gižas sakė: „Projektas „Ateities inžinerija“ naudingas, nes VGTU dėstytojai atskleidė, kaip mes galime pagerinti savo gyvenimą ir aplinką. Praktikos darbui, kurį turėsime paruošti, padės suteikta teorinė medžiaga. Galima tik padėkoti lektoriams už suteiktą kitokią mokymosi patirtį.“ „Vaivorykštės“ gimnazijos IIIc klasės mokinė Deimantė Meškytė, dirbusi aplinkos apsaugos grupėje, teigė, kad išsamiai susipažino, kaip atskirti šiukšles nuo atliekų, išsiaiškino atliekų skirstymo hierarchiją. Veiviržėnų Jurgio Šaulio gimnazijos mokinys Gintaras Kerpė dalydamasis įspūdžiais pabrėžė, kad labai patiko triukšmo matavimo praktinė dalis ir svarstė galimybę ištirti savos gimnazijos triukšmo lygį.

 

„Džiugu, kad man teko kartu su VGTU projekto „Ateities inžinerijos“ vadovu dr. Henriku Mykolaičiu koordinuoti kūrybines dirbtuves gimnazijoje ir skatinti mokinių kūrybiškumą bei inovatyvių gebėjimų ugdymą. Netradicinėse pamokose dalyvavę mokiniai pasiryžę būti aktyvūs platformos veiklose, atlikti projektinius darbus ir išmėginti savo jėgas VGTU „Ateities inžinerijos“ konkurse, kuris vyks gegužės mėnesį Vilniuje“, – kalbėjo mokytoja Raimonda Mankevičienė. Mokytoja Diana Vepštienė nuoširdžiai dėkojo už suteiktą progą jai ir jos mokiniams dalyvauti netradicinėje veikloje, už suteiktą galimybę pabendrauti su VGTU dėstytojais ir papildyti žinias nauja, įdomia informacija.

 

Gargždų „Vaivorykštės“ g-jos inf.

Mielai sutinkame pasidalyti „Švietimo naujienų“ svetainėje skelbiamais tekstais ir nuotraukomis, tik prašome nurodyti informacijos šaltinį ir autorius.