Atvira matematikos pamoka, paroda „Perskeltas pasaulis“ ir paskaita baltame kambaryje

Jau trečius metus iš eilės Lietuvos švietimo istorijos muziejuje vasario mėnesį savo renginius ir parodas pristato kūrybinės klasės žurnalas BALTAS KAMBARYS. Šiais metais žurnalo sumanytoja ir leidėja Luana Masienė kauniečius pakvies į asmeninę parodą PERSKELTAS PASAULIS. Tai metaforos fotografijos paroda, kurioje Kinijos ir Jamaikos nuotraukos tampa fonu filosofinei „plyšio“ sąvokai. Ar perskėlus tai, kas yra įprasta ir tarsi nedaloma, pažeidžiame pasaulio tvarką? O gal būtent įtrūkimai ir formuoja naujus vaizdinius ir suvokimus? Gal esmė ir slypi tuštumoje? Užduoti šiuos klausimus menininkei (o gal pasidalyti savo atsakymais) ir išklausyti menotyrininkės Vilmos Kilinskienės įžvalgų bus galima  vasario 10 d. 17.30 val. muziejaus salėje.

 

Turbūt didžiausias netikėtumas bus Luanos Masienės atvira matematikos pamoka, į kurią kviečiami Kauno miesto abiturientai. Luana yra ne tik rašytoja ir poetė, bet ir matematikė, jau kelis dešimtmečius vedanti privačias matematikos pamokas moksleiviams ir studentams. Ši vieša pamoka muziejuje bus eksperimentinė tiek savo forma, tiek rezultatais. Galimos temos: trigonometrija, logaritmai, išvestinės, integralai (priklausys nuo auditorijos poreikių). Su savimi turėti rašymo priemonę, sąsiuvinį, skaičiavimo mašinėlę. Laukiame visų, nebijančių naujovių bei norinčių išmokti arba įtvirtinti matematikos žinias vasaro 10 d. 14.00 val. Lietuvos švietimo istorijos muziejuje, adresu: Vytauto pr. 52, Kaunas. Norintys pamatyti ir  išgirsti, kaip menas ir mokslas jungiasi viename žmoguje, nepraleiskite unikalios progos.

 

Tie, kurie neabejingi Lietuvos švietimo problemoms, 17.45 val. kviečiami į žurnalo rubrikos MIROSLAVO ELEMENTORIUS autoriaus Miroslavo Siniavskio, šiuo metu studijuojančio mokyklos pedagogiką, paskaitą.

 

Renginiai nemokami.

 

Lietuvos švietimo istorijos muziejaus inf.

Mielai sutinkame pasidalyti „Švietimo naujienų“ svetainėje skelbiamais tekstais ir nuotraukomis, tik prašome nurodyti informacijos šaltinį ir autorius.